Waarom ?

Alle persberichten van de partij Vlaams Belang.

Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Waarom ?

Berichtdoor coucke en goethals op di 25 mei 2004, 18:06

Waarom is het blok de enige partij die tegen het wetsvoorstel voor bestraffing van huishoudelijk geweld stemde?

Vreesden ze misschien dat teveel van hun mandatarissen in de cel zouden vliegen ?

Of willen ze het recht om hun vrouwen af te toeken niet afstaan ?
coucke en goethals
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor Abramis op di 25 mei 2004, 18:13

// edit Dina : I. Spam wordt op dit forum niet toegelaten. Gebruikers die spam posten, zullen gewaarschuwd worden en hun post gewist.

Dit geldt ook voor jou Abramis.
Abramis
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Anonymous op wo 26 mei 2004, 21:07

Diene mens mag hier al niks meer zeggen. De administrator werkt zeker bij het Vlaams Blok? :applause:
Anonymous

Berichtdoor Maus op wo 26 mei 2004, 21:34

Anonymous schreef:Diene mens mag hier al niks meer zeggen. De administrator werkt zeker bij het Vlaams Blok? :applause:

Werken bij is misschien een verkeerde keuze: 'slaafje spelen voor :D ' is een betere woordkeuze :grin: : Dina is immers gemeenteraadslid voor het Vlaams Blok in Vlaams-Brabant. Van de hoofdmod, Kristof, weet ik het niet.
Maus
PI Master
PI Master

Berichtdoor KempensBoerke op wo 26 mei 2004, 21:54

Maus schreef:[quote="Anonymous"]Diene mens mag hier al niks meer zeggen. De administrator werkt zeker bij het Vlaams Blok? :applause:

Werken bij is misschien een verkeerde keuze: 'slaafje spelen voor :D ' is een betere woordkeuze :grin: : Dina is immers gemeenteraadslid voor het Vlaams Blok in Vlaams-Brabant. Van de hoofdmod, Kristof, weet ik het niet.[/quote]Zeveraars. :lol: :lol:

De moderator reageert hier zeer consequent.

Cockhals & Nogwa wil hier voor de zoveelste keer het Vlaams Blok in het verdomhoekje duwen. Abramis reageerde daar wellicht nogal heftig op en Dina roept deze laatste tot de orde. Als ze "slaafje" voor Vlaams Blok moet spelen, zou ik dit toch een uiterst rare handeling van Dina vinden.

Nee, zij is een schoolvoorbeeld voor jullie onverdraagzame linksen.

Wellicht ook wat chagrijn in het spel omdat zij als rechts iemand wél objectief kan wezen.

Ik ben geen moderator, dus ik mag gerust zeggen dat ik jullie zielige fuckertjes vind. :P
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Re: Waarom ?

Berichtdoor coucke en goethals op do 27 mei 2004, 18:00

coucke en goethals schreef:Waarom is het blok de enige partij die tegen het wetsvoorstel voor bestraffing van huishoudelijk geweld stemde?

Vreesden ze misschien dat teveel van hun mandatarissen in de cel zouden vliegen ?

Of willen ze het recht om hun vrouwen af te toeken niet afstaan ?

Vandaag weten we spijtig genoeg ook waarom het blok tegen de bestraffing van huishoudelijk geweld stemde.
coucke en goethals
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor casper op do 27 mei 2004, 18:53

aan al degene van sp.a, spirit, vld en consoorten wat jullie moeten doen is een goed beleid voeren ook voor vlaanderen en daar mee naar voren komen inplaats van andere aan te vallen . Aanvallen is een teken van onmacht. Dat het vl b vooruit komt is omdat er geen goed beleid gevoerd wordt, en omdat sp.a altijd moet luisteren naar haar waalse broeders, en dat de vld met Vhs en sp.a spirit een dictatuur aan't crieeren is.
casper
PI Master
PI Master

Berichtdoor coucke en goethals op do 27 mei 2004, 19:14

coucke en goethals
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor tregnard op do 27 mei 2004, 19:52

aan alle vlaams blok haters , stem voor MDM "de moslimse democratische partij ", een nieuwkomer van formaat :applause:
tregnard
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor casper op do 27 mei 2004, 19:55

sluit je ogen maar en loop maar in de rij van sp.a-spirit , vld, onze kinderen, kleinkinderen zullen de duppe zijn van het beleid da nu gevoerd wordt. 't wordt tijd dat er verandering komt, voor vlaanderen.
casper
PI Master
PI Master

Berichtdoor De metser op do 27 mei 2004, 21:51

Abramis schreef:// edit Dina : I. Spam wordt op dit forum niet toegelaten. Gebruikers die spam posten, zullen gewaarschuwd worden en hun post gewist.

Dit vind ik erover Dina!!
Den Abramis toont demagogisch-gewijs net aan waarvoor het Vlaams Blok staat. Zijn bijdragen zijn dus van belang om het Blok te ontmaskeren!
De metser
PI Master
PI Master

Berichtdoor Dina op do 27 mei 2004, 22:52

De metser schreef:[quote="Abramis"]// edit Dina : I. Spam wordt op dit forum niet toegelaten. Gebruikers die spam posten, zullen gewaarschuwd worden en hun post gewist.

Dit vind ik erover Dina!!
Den Abramis toont demagogisch-gewijs net aan waarvoor het Vlaams Blok staat. Zijn bijdragen zijn dus van belang om het Blok te ontmaskeren![/quote]

Met een recept over parelhoen met veenbessen?

Mja... zou kunnen kloppen. De meesten onder ons zijn namelijk rasechte bourgondiërs die kunnen genieten van het leven én lekker eten....
Maar niet verder vertellen he. [-X
Dina
PI Elite
PI Elite

Berichtdoor Focuss op ma 31 mei 2004, 09:39

coucke en goethals schreef:http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws13uur_Do.asx

Jij citeert telkens RECHTEN.....wanneer neem je er de PLICHTEN eeens bij???
Focuss
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor koen m op do 10 jun 2004, 13:18

casper schreef:aan al degene van sp.a, spirit, vld en consoorten wat jullie moeten doen is een goed beleid voeren ook voor vlaanderen en daar mee naar voren komen inplaats van andere aan te vallen . Aanvallen is een teken van onmacht. Dat het vl b vooruit komt is omdat er geen goed beleid gevoerd wordt, en omdat sp.a altijd moet luisteren naar haar waalse broeders, en dat de vld met Vhs en sp.a spirit een dictatuur aan't crieeren is.

Dit is een vreemde redenering! Al sinds de oprichting van het Vlaams Blok doet die partij niets anders dan andere mensen en partijen aanvallen, meestal op de meest platvloerse en agressieve manier!
koen m
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor condor op do 10 jun 2004, 14:52

koen m schreef:Dit is een vreemde redenering! Al sinds de oprichting van het Vlaams Blok doet die partij niets anders dan andere mensen en partijen aanvallen, meestal op de meest platvloerse en agressieve manier!

Ik heb een Vlaams Blokker nog niet dikwijls mensen met mestkevers enzo horen vergelijken hoor. Dit lijkt me weer een beeld dat de media ons van het VB wil opdringen. Het Blok doet mss wel 'aanvallen' op andere partijen, maar het is dan ook een oppositiepartij.
condor
PI Moderator
PI Moderator

Berichtdoor Abramis op do 10 jun 2004, 16:31

De metser schreef:Dit vind ik erover Dina!!
Den Abramis toont demagogisch-gewijs net aan waarvoor het Vlaams Blok staat. Zijn bijdragen zijn dus van belang om het Blok te ontmaskeren!

He, deze had ik nog niet opgelmerkt.

Metserke, ge boekt vooruitgang. Ge gaat het nog leren, jong ! :applause:
Abramis
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Maus op do 10 jun 2004, 16:37

condor schreef:[quote="koen m"]
Dit is een vreemde redenering! Al sinds de oprichting van het Vlaams Blok doet die partij niets anders dan andere mensen en partijen aanvallen, meestal op de meest platvloerse en agressieve manier!

Ik heb een Vlaams Blokker nog niet dikwijls mensen met mestkevers enzo horen vergelijken hoor. Dit lijkt me weer een beeld dat de media ons van het VB wil opdringen. Het Blok doet mss wel 'aanvallen' op andere partijen, maar het is dan ook een oppositiepartij.[/quote]

En waarom steekt da hier dan ni vol me CD&V'ers, die aanvallen doen ... zij zitten toch ook in de oppositie :D
Maus
PI Master
PI Master

Berichtdoor condor op do 10 jun 2004, 16:57

Maus schreef:En waarom steekt da hier dan ni vol me CD&V'ers, die aanvallen doen ... zij zitten toch ook in de oppositie :D

Wss omdat de CD&V gedeeltelijk zelf verantwoordelijk is voor de miserie. Bovendien zitten er op dit forum precies niet veel CD&V'ers of VLD'ers, of heb ik er toch nog niet veel gezien. Maak u kenbaar :)
condor
PI Moderator
PI Moderator

Keer terug naar Vlaams Belang