waar vind ik Bruggeveiligenleefbaar hier ergens??

Alle persberichten van de kleinere partijen: B.U.B., SoLiDe, PVDA, LSP,...

Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Berichtdoor the repman op wo 24 nov 2004, 17:48

miljaar met deze wou ik zeggen
Intilligent Bourgois, omdat u Lacht met mijn posting dus u voelt zich meer dan mij, dat is Bourgois nee?
the repman
PI Master
PI Master

Woonplaats: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc...

Berichtdoor the repman op wo 24 nov 2004, 17:49

Maw Intelligent Snobisme?
the repman
PI Master
PI Master

Woonplaats: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc...

Berichtdoor Kirlian Nexx op wo 24 nov 2004, 17:52

the repman schreef:miljaar met deze wou ik zeggen
Intilligent Bourgois, omdat u Lacht met mijn posting dus u voelt zich meer dan mij, dat is Bourgois nee?

Ik voel me niet meer dan u, omdat ik lachte met uw posting. Ik wou u duidelijk maken dat die posting in mijn ogen maar een scheldtirade was. Dus gebruik ik sarcasme.
Die posting geeft me niet genoeg informatie om te weten hoe u in elkaar zit. Geeft mijn postings u een idee van wat ik wel ben?
Ik heb u nog niet in een kotje geplaatst of u iets genoemd, maar u maakt van mij al een intellectueel bourgeois. Niet fair he!
Kirlian Nexx
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor the repman op wo 24 nov 2004, 18:10

nee, maar de aanduiding was er.
ma bon

ik zeg u deze gaat eigenlijk over andere partijen, u kan ook gaan discuteren elders en met anderen, want bon ik wordt het wat moe, het spelleke, u kan me niet overtuigen en ik u ook niet.
simpel
the repman
PI Master
PI Master

Berichtdoor Kirlian Nexx op wo 24 nov 2004, 18:20

the repman schreef:nee, maar de aanduiding was er.
ma bon

ik zeg u deze gaat eigenlijk over andere partijen, u kan ook gaan discuteren elders en met anderen, want bon ik wordt het wat moe, het spelleke, u kan me niet overtuigen en ik u ook niet.
simpel

Ik geef u volmondig gelijk. In elk geval bedankt voor de reacties. :)
Kirlian Nexx
PI Junior
PI Junior

Vorige

Keer terug naar Andere Partijen