Vlaams Belang: Filip Dewinter: allochtonen die geweld plegen moeten het land uit

Alle persberichten van de partij Vlaams Belang.

Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Re: Vlaams Belang: Filip Dewinter: allochtonen die geweld plegen moeten het land uit

Berichtdoor Zymo op do 4 jun 2009, 16:32

En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?

De wereld is van iedereen evenveel, en er bestaat zoiets als 'De universele verklaring van de rechten van de Mens' waarin staat dat ieder het recht heeft op een veilige omgeving om in te wonen.
Zymo
PI Newbie
PI Newbie

Re: Vlaams Belang: Filip Dewinter: allochtonen die geweld plegen moeten het land uit

Berichtdoor Blauwvoet op do 4 jun 2009, 18:23

Zymo schreef:En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?

De wereld is van iedereen evenveel, en er bestaat zoiets als 'De universele verklaring van de rechten van de Mens' waarin staat dat ieder het recht heeft op een veilige omgeving om in te wonen.

Juist ! ](*,)

Al die Marokkanen (om me te beperken bij die bevolkingsgroep) komen om veiligheidsredenen naar hier ... :lol: :lol: :lol:
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Berichtdoor timmuhh op do 4 jun 2009, 23:41

[quote="Blauwvoet"][quote="Zymo"]En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?

De wereld is van iedereen evenveel, en er bestaat zoiets als 'De universele verklaring van de rechten van de Mens' waarin staat dat ieder het recht heeft op een veilige omgeving om in te wonen.[/quote]

Juist ! ](*,)

Al die Marokkanen (om me te beperken bij die bevolkingsgroep) komen om veiligheidsredenen naar hier ... :lol: :lol: :lol:[/quote]
voor die marrokanen is het hier veiliger 8) hier is geen doodstraf voor verkrachting :p

en in de universele rechten van de mens staat ook dat [u]iedereen[/u] recht heeft op een vrije meningsuiting . maar daar wordt door oa europa ook geen rekening mee gehouden . want alles wordt opgevat onder het mom van racisme .
timmuhh
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor vl72 op za 13 jun 2009, 10:31

Dat was ook een stommiteit he Zymo om de doodstraf af te schaffen!
Zou een leuke job zijn.
vl72
PI Master
PI Master

Berichtdoor Thomas O'Malley op zo 14 jun 2009, 19:12

[quote="vl72"]Dat was ook een stommiteit he Zymo om de doodstraf af te schaffen!
Zou een leuke job zijn.[/quote]
'k Hoop dat dat cynisch bedoeld was?
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor NETWORK op ma 3 aug 2009, 12:26

[quote="Zymo"]En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?

De wereld is van iedereen evenveel, en er bestaat zoiets als 'De universele verklaring van de rechten van de Mens' waarin staat dat ieder het recht heeft op een veilige omgeving om in te wonen.[/quote]

" ga jij als westerling zijnde eens staan wapperen met die "universele verklaring van de rechten van de mens" in pak em beet een landje zoals Irak . ze snijden je bol eraf nog voor je de inleiding geciteerd hebt . olè

trouwens iedereen heeft inderdaad recht om te leven in een veilige samenleving ... dat is nu net waarom we die moslims zouden MOETEN weren . wie zorgt er hier anders voor niks anders als stront ! ... 20 jaar geleden kon je nog zonder zorgen in eender welke grote stad in Vlaanderen s'avonds een pintje gaan drinken ... en nu ??? eens de nacht valt .. gaan de riooldeksels open en komen die drollen naarboven gedreven en mag je al blij zijn dat je geen uit de kluiten gewassen pittames van ene Mohammed in je nek krijgt .

goede bedoelingen ... men gat vent !
NETWORK
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Thomas O'Malley op ma 3 aug 2009, 14:52

[quote="NETWORK"]goede bedoelingen ... men gat vent ![/quote]
Neen, merci...
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor NETWORK op di 4 aug 2009, 00:30

[quote="Thomas O'Malley"][quote="NETWORK"]goede bedoelingen ... men gat vent ![/quote]
Neen, merci...[/quote]

SILENCE !! ...

vooruit ... in uw mand !
NETWORK
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Thomas O'Malley op di 4 aug 2009, 07:54

[quote="NETWORK"]

SILENCE !! ...

vooruit ... in uw mand ![/quote]
LOL, amai ge maakt indruk. Hahahahahaha
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor NETWORK op wo 5 aug 2009, 13:01

[quote="Thomas O'Malley"][quote="NETWORK"]

SILENCE !! ...

vooruit ... in uw mand ![/quote]
LOL, amai ge maakt indruk. Hahahahahaha[/quote]

ik weet dat je je bewondering voor mij nauwelijks kan onderdrukken poes .

trouwens .. hangt dien andere helft van men fanclub , den DUVEL , hier ook nog ergens rond ???
NETWORK
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Thomas O'Malley op zo 9 aug 2009, 19:19

[quote="NETWORK"]ik weet dat je je bewondering voor mij nauwelijks kan onderdrukken poes .

trouwens .. hangt dien andere helft van men fanclub , den DUVEL , hier ook nog ergens rond ???[/quote]
LOL, nee die mag ni meer van zijn madam sinds ik hem heb leren vloeken.
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor mercator op za 15 aug 2009, 12:41

[quote="Zymo"]En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?
[/quote]

De "goede bedoelingen" van de ingeweken Allahtonen interesseren me geen reet. Moslims zijn altijd een last:
-ofwel zijn het criminelen en terroristen
-ofwel vreten ze onze sociale zekerheid leeg
-ofwel nemen ze een arbeidsplaats in van een Europeaan.

Om over de overbevolking, fileproblemen en milieuvervuiling nog maar te zwijgen.
mercator

Berichtdoor Thomas O'Malley op za 15 aug 2009, 12:52

[quote="mercator"]De "goede bedoelingen" van de ingeweken Allahtonen interesseren me geen reet. Moslims zijn altijd een last:
-ofwel zijn het criminelen en terroristen
-ofwel vreten ze onze sociale zekerheid leeg
-ofwel nemen ze een arbeidsplaats in van een Europeaan.

Om over de overbevolking, fileproblemen en milieuvervuiling nog maar te zwijgen.[/quote]
Wat een simplistische visie...
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor mercator op za 15 aug 2009, 13:31

t Moet maar s gedaan zijn met "verfijnen, in de context plaatsen,niet generaliseren, relativeren etc.", moslims zijn schadelijk in ons Europa en de generatie politici Dehaene, Eyskens, Van Miert etc. die dat allemaal georganiseerd hebben verdienen als landverraders berecht te worden.
mercator

Berichtdoor Thomas O'Malley op za 15 aug 2009, 13:37

[quote="mercator"]t Moet maar s gedaan zijn met "verfijnen, in de context plaatsen,niet generaliseren, relativeren etc.", moslims zijn schadelijk in ons Europa en de generatie politici Dehaene, Eyskens, Van Miert etc. die dat allemaal georganiseerd hebben verdienen als landverraders berecht te worden.[/quote]
Helemaal mee eens, maar dat verandert niets aan mijn voorgaande reactie op uw eerste post: ronduit kortzichtig.
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor mercator op zo 16 aug 2009, 00:14

[quote="Thomas O'Malley"]
Helemaal mee eens, maar dat verandert niets aan mijn voorgaande reactie op uw eerste post: ronduit kortzichtig.[/quote]

Ik kan het NOG wat kortzichtiger maken als je wil, alle moslims uit Europa deporteren aub ! NU !!
mercator

Berichtdoor Thomas O'Malley op zo 16 aug 2009, 13:20

[quote="mercator"]Ik kan het NOG wat kortzichtiger maken als je wil, alle moslims uit Europa deporteren aub ! NU !![/quote]
LOL
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Avelivloms op za 5 dec 2009, 17:34

[quote="timmuhh"][quote="Blauwvoet"][quote="Zymo"]En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?

Juist ! ](*,)

Al die Marokkanen (om me te beperken bij die bevolkingsgroep) komen om veiligheidsredenen naar hier ... :lol: :lol: :lol:[/quote]
voor die marrokanen is het hier veiliger 8) hier is geen doodstraf voor verkrachting :p

en in de universele rechten van de mens staat ook dat [u]iedereen[/u] recht heeft op een vrije meningsuiting . maar daar wordt door oa europa ook geen rekening mee gehouden . want alles wordt opgevat onder het mom van racisme .[/quote]

Ik lees dat in Marokko de doodstraf in de Grondwet staat: om de doodstraf af te schaffen zou een wijziging van de Grondwet nodig zijn !!!!!

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/02_februari/21/buitenland/0221_1100_Marokko_3.xml

Straf daar wil ik het fijne van weten!!!!!
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Avelivloms op za 5 dec 2009, 17:44

[quote="Avelivloms"][quote="timmuhh"][quote="Blauwvoet"][quote="Zymo"]En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?

Juist ! ](*,)

en in de universele rechten van de mens staat ook dat [u]iedereen[/u] recht heeft op een vrije meningsuiting . maar daar wordt door oa europa ook geen rekening mee gehouden . want alles wordt opgevat onder het mom van racisme .[/quote]

Ik lees dat in Marokko de doodstraf in de Grondwet staat: om de doodstraf af te schaffen zou een wijziging van de Grondwet nodig zijn !!!!!

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/02_februari/21/buitenland/0221_1100_Marokko_3.xml

Straf daar wil ik het fijne van weten!!!!![/quote]

Jajajaja Voor verkrachting de doodstraf

De laatste executie was die van Mustapha Tabet, een politiecommissaris die veroordeeld werd voor het verkrachten van verschillende vrouwen en meisjes.
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Vorige

Keer terug naar Vlaams Belang