[quote="Avelivloms"][quote="timmuhh"][quote="Blauwvoet"][quote="Zymo"]En met en migratiestop die VB btw voorstelt zouden we die mensen, met goede bedoelingen, niet hartelijk welkom kunnen heten in Belgie?
De wereld is van iedereen evenveel, en er bestaat zoiets als 'De universele verklaring van de rechten van de Mens' waarin staat dat ieder het recht heeft op een veilige omgeving om in te wonen.[/quote]
Juist ! ](*,)
Al die Marokkanen (om me te beperken bij die bevolkingsgroep) komen om veiligheidsredenen naar hier ... :lol: :lol: :lol:[/quote]
voor die marrokanen is het hier veiliger 8) hier is geen doodstraf voor verkrachting :p
en in de universele rechten van de mens staat ook dat [u]iedereen[/u] recht heeft op een vrije meningsuiting . maar daar wordt door oa europa ook geen rekening mee gehouden . want alles wordt opgevat onder het mom van racisme .[/quote]
Ik lees dat in Marokko de doodstraf in de Grondwet staat: om de doodstraf af te schaffen zou een wijziging van de Grondwet nodig zijn !!!!!
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/02_februari/21/buitenland/0221_1100_Marokko_3.xml
Straf daar wil ik het fijne van weten!!!!![/quote]
Jajajaja Voor verkrachting de doodstraf
De laatste executie was die van Mustapha Tabet, een politiecommissaris die veroordeeld werd voor het verkrachten van verschillende vrouwen en meisjes.