Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Berichtdoor de nieuwe boefjes op zo 17 feb 2002, 23:18

papa anciaux na een jaren lange (de winter) slaap( 'kwist trouwens niet dat hij nog leefde)schreeuwt nu moord en brand om de uitlatingen van Filip in de zevende dag
hij roept op tot politieke en juridische stappen
deze uitlatingen zijn zeer beledigend voor onze "nieuwe brusselaars" (oude zijn er niet meer)
de 20 nieuwe brusselaars ,die begin deze week, die man neersloegen na een auto ongeval, hebben hem waarschijnlijk met een (.) onder z'n edele delen een beetje gesteund bij deze uitspraken :eek:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: de nieuwe boefjes op 2002-02-17 22:19 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: de nieuwe boefjes op 2002-02-17 22:40 ]</font>
de nieuwe boefjes
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor Guderian op zo 17 feb 2002, 23:44

Den ouwen Anciaux... wat een laag gevallen ventje! Ik herinner mij nog dat dit ventje in de jaren '80 de VU-afdeling (waar mijn ouders toen lid van waren) rondleidde in Brussel en daarbij zeer vaak rechtse opmerkingen maakte, o.a. over de onveiligheid in bepaalde wijken en over de vreemdelingen.

En zie die pipo nu eens, zijn bleiterszoontje achterna lopend bij die linkse prutsers van Spirit (amper 2% in opiniepeilingen :lol: :lol: )
Guderian
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor herr fritz op zo 17 feb 2002, 23:51

Op 2002-02-17 22:44, schreef Guderian:
Den ouwen Anciaux... wat een laag gevallen ventje! Ik herinner mij nog dat dit ventje in de jaren '80 de VU-afdeling (waar mijn ouders toen lid van waren) rondleidde in Brussel en daarbij zeer vaak rechtse opmerkingen maakte, o.a. over de onveiligheid in bepaalde wijken en over de vreemdelingen.

En zie die pipo nu eens, zijn bleiterszoontje achterna lopend bij die linkse prutsers van Spirit (amper 2% in opiniepeilingen :lol: :lol: )

Bleiten brengt blijkbaar geld in het laatje.
herr fritz
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Vicky op ma 18 feb 2002, 00:18

Vic Anciaux zit wel in de commissie bij Leman en trekt daar meer dan een miljoen oude frankskes per jaar voor, hé!
Voor geld danst de duivel.
Vicky
PI Expert
PI Expert

Keer terug naar Politiek en actualiteit