Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Rufio schreef:Waaraan denken jullie dat het verlies van SP.A tegenover vorig jaar ligt, zijn ze gewoon meegesleurd door de VLD? Ik vond het persoonlijk heel erg voor iemand als Frank Vandenbroucke, die zo hard werkt, en dan zo beloond wordt.

Rufio schreef:Als je dan enkele van de gratis-regelingen gaat afschaffen die gefinancierd werden met belastingsgeld ga je de mensen 2X pijn doen, de belastingen blijven, en nu moeten ze ook nog eens betalen voor hun bus, het enige wat je daarmee bereikt is dat de mensen zich bestolen voelen en op het Vlaams Blok stemmen ...

condor schreef:Dit jaar 500 miljoen euro te kort, ofte iets minder dan 100 euro per Vlaming die even ergens gevonden gaat moeten worden. Ik stel voor om een aantal gratis zaken af te voeren om er terug wat bovenop te geraken. Bvb. de gratis buspas voor 65+'ers die dat toch enkel maar lijken te gebruiken om te gaan shoppen of terrasjes te gaan doen in de stad, en daar toch al geld uitgeven zodat een euro voor de bus ook wel te doen is.

Rufio schreef:Waaraan denken jullie dat het verlies van SP.A tegenover vorig jaar ligt, zijn ze gewoon meegesleurd door de VLD? Ik vond het persoonlijk heel erg voor iemand als Frank Vandenbroucke, die zo hard werkt, en dan zo beloond wordt.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten