Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Blauwvoet schreef:In andere landen is dat trouwens volkomen normaal.![]()
Franse stations hebben de verplichting minstens 40 % franse muziek te draaien ...
Op Duitse,Spaanse, Italiaanse,Nederlandse, Franse radiostations hoor je veel meer muziek van eigen bodem dan hier maar de Vlamingen moeten steeds horen dat ze bekrompen zijn...

Tom71 schreef:... kwaliteit drijft vanzelf boven, zonder quota

Blauwvoet schreef:
Je reinste flauwekul natuurlijk.
Straks ga je me nog wijsmaken dat ik de hele dag kwaliteit te horen krijg!
http://www.vvb.org/kort/218/25143

Blauwvoet schreef:Franse stations hebben de verplichting minstens 40 % franse muziek te draaien ...

Tom71 schreef:Met "kwaliteit drijft boven" probeer ik aan te tonen waarom Eva De Roovere wel, en Christoff niet op radio 1 gedraaid wordt.

koen555 schreef:
Is dat dan 40% Franse of Franstalige muziek? Want kvin datter egt wel genoeg Vlaamse groepen op de radio worden gespeeld hoor.

Je kan daar zelfs niet over redetwisten om de simpele reden dat over smaken en kleuren niet kan geredetwist worden ...
Als ik lees dat "Christoff de schlagerzanger" zoveel CD's verkoopt wil dit zeggen dat er vraag naar is.
Ga jij me dan vertellen dat die luisteraars een slechte smaak hebben ?

Blauwvoet schreef:
kvinnekik datterveulteveul engelslawijt op de radio wordt gedraaid endattamékwaliteit niks te maken hee

Ga jij me dan vertellen dat die luisteraars een slechte smaak hebben ?
Hebben al de Duitsers (die zeer graag schlagers horen en wél op hun TV en radionetten komen ) dan een slechte smaak ?

Tom71 schreef:Ga jij me dan vertellen dat die luisteraars een slechte smaak hebben ?
Hebben al de Duitsers (die zeer graag schlagers horen en wél op hun TV en radionetten komen ) dan een slechte smaak ?
Dat Duitsers een slechte smaak hebben, daar twijfelt nu toch echt niemand aan hé blauwvoet?

koen555 schreef:In Vlaanderen wil ik zoveel mogelijk Vlaamse of Nederlanstalige muziek horen.
Stem dan af op lokale radio's...

Blauwvoet schreef:
Neen Koen. Ik betaal belastingen voor de openbare zenders.
Welke kromme redeneringen krijgen we nu zeg !
Stel je voor dat je morgen naar de plaatselijke bibliotheek gaat en daar enkel engelse boeken zou zien liggen...

koen555 schreef:
Wat is dat voor kromme redenering, ik betaal belastingen voor nederlandstalige boeken!![]()
koen555 schreef:Ik schat bv een Randy Newman, Lou Reed... toch hoger in dan Christophe hoor...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten