Alle persberichten van Open Vld.

Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Berichtdoor Kadé op wo 27 maart 2002, 19:04

Ik onderschat mijn capaciteiten zeker niet om jou eens goed op je plaats te zetten.

Gedenkt dat ik ne brillebol ben ...

Ge zijt tegen strondkrossers, maar de partijkleur is wel bruin ... rara welke partij... Vlaams Blok
Kadé
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Superstaaf® op wo 27 maart 2002, 19:06

Op 2002-03-27 18:04, schreef Kadé:
Ik onderschat mijn capaciteiten zeker niet om jou eens goed op je plaats te zetten.

Gedenkt dat ik ne brillebol ben ...

Ge zijt tegen strondkrossers, maar de partijkleur is wel bruin ... rara welke partij... Vlaams Blok

VALIUMTIJD!!!!!!!!!
Superstaaf®
PI Master
PI Master

Berichtdoor atropos op wo 27 maart 2002, 19:20

Kadéke toch :

Ik stem al vanaf mijn geboorte (sic) blanco, de enige partij die mijn vertrouwen niet beschaamt ! (niet waar natuurlijk, maar je bent bijlange nog niet klaar om mijn "visie" op partijen te horen). Het Vlaams Blok? Daar zal ik uit principe nooit voor kiezen (voor andere partijen ook niet, maar dat doet er natuurlijk niet toe :smile: ).

En oh ja: "brillebrol" is een neologisme, het wil zeggen "onzin" of zoiets. Het slaat dus niet op jou, maar wel op wat er uit je keyboard vloeit.
atropos
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor bart op wo 27 maart 2002, 20:07

Kade: Ge zijt tegen strondkrossers, maar de partijkleur is wel bruin ... rara welke partij... Vlaams Blok.

Graag wat meer uitleg bij het eerste gedeelte van uw zin aub.

En mag Atropos hier nog iets zeggen. Ja toch. Waarom hem zo begin te verwijten. Jongens toch!

Probeer iedere mening te respecteren en respecteer je ze niet begin dan aub niet te verwijten. En nog iets respecteren is niet gelijk aan een mening delen hé.

Sommigen zitten hier op de kap van de Blokkers dat ze steeds verwijten maar sommige anderen zijn geen haar beter.
bart
PI Master
PI Master

Berichtdoor Kadé op wo 27 maart 2002, 21:11

Luister een keer hier Bart, ik ben een week terug door een VLD parlementair verweten geweest voor ouderwetse tjeef.
Ieder zijn mening. Gij weet wel dat ik anders reageer normaal op dit forum en dat ik maar al te graag als CD&V'er de kar van de VLD trek en de NVA, maar als ik nu verweten word door VLD, dan zegt mij dat maar één ding en dat is dat ik mijn kar draai tegen de VLD. Ondertussen is dat conflict weer goed gemaakt.
Niets tegen jou persoonlijk natuurlijk, maar je begrijpt hoe ik mij voel.
Trouwens al die Blokkers vind ik hier zo achterlijk of dat het maar kan. Net een bende oververjaarde pubers die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden.
Niets dan kinderachtige opmerkingen komen uit die hun mond, en dat zou dan willen België gaan regeren ... zielig noem ik dat.

Sorry Bart voor de snode opmerkingen aan jou adres. Dat meen ik!
Kadé
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Superstaaf® op wo 27 maart 2002, 21:39

Op 2002-03-27 20:11, schreef Kadé:
Luister een keer hier Bart, ik ben een week terug door een VLD parlementair verweten geweest voor ouderwetse tjeef.

Ik wil af van mijn tegendraads imago, en zal daarom die VLD-parlementair voor deze keer gelijk geven!
Superstaaf®
PI Master
PI Master

Berichtdoor De Kwaffeur van Fabiola op wo 27 maart 2002, 21:59

Laat Kadé met rust! :mad:
Hij is één der onzen.
De Kwaffeur van Fabiola
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor Superstaaf® op wo 27 maart 2002, 22:30

Op 2002-03-27 20:59, schreef De Kwaffeur van Fabiola:
Laat Kadé met rust! :mad:
Hij is één der onzen.

Ga met zo een soldaten naar de oorlog.
Met zo een kan ik voor onze vorst en zijn lieftallige schoondochter geen sikkepit aanvangen.
Daarbij hij zegt dat zijn nieuwe tsjeven vlaamsnationalist geworden zijn, en dat is NOT OK!!!!
Superstaaf®
PI Master
PI Master

Berichtdoor Geert G op wo 27 maart 2002, 22:45

Merk ik een gebrek aan verstandhouding tussen de twee enige Belgicisten (bah, wat een vies woord) die dit forum rijk is ? :grin:
Geert G
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Superstaaf® op wo 27 maart 2002, 22:58

Op 2002-03-27 21:45, schreef Geert G.:
Merk ik een gebrek aan verstandhouding tussen de twee enige Belgicisten (bah, wat een vies woord) die dit forum rijk is ? :grin:

Ik zal hem jou als hapklare brok in je voederbak toewerpen.
En morgen bel ik de electricien op om je knipperende lampje in je kooi te repareren. Beloofd!
Wil je ook een beetje netjes in het stro.....je weetwel? De oppasser die je moet komen verzogen en je wildebeestenstal uitmesten is ziek.
Superstaaf®
PI Master
PI Master

Berichtdoor Thomas_mestdagh op di 9 apr 2002, 14:56

Waarheen met de VLD? links-rechts-centrum?

Ward Beysen komt spreken over zijn boek en het Liberaal Appel.

25 april 2002 om 20h30
Zaal De Lelie
Dorpsstraat 80
2243 Pulle
Thomas_mestdagh
PI Newbie
PI Newbie

Vorige

Keer terug naar Open Vld