Europese betoging tegen het verbod op dragen van boerka en niqaab

Dit sub-forum dient om een overzicht te krijgen in de activiteiten (debatten, meetings, betogingen,...) die door de forumbezoekers worden georganiseerd en/of aanbevolen. Ook alle online initiatieven krijgen hier een plaatsje.

Moderator: Moderatorteam

Europese betoging tegen het verbod op dragen van boerka en niqaab

Berichtdoor Blauwvoet op za 15 mei 2010, 15:21

Prijsvraag : Met hoeveel zullen ze zijn en wat slagen ze allemaal kapot ? 8)

Moslims gaan betogen - "Verbod nikab is naaktheid tegenover Allah" :lol: :lol: :lol:

[ img ]

La Bourse , Boulevard Lemonnier ... Nederlandstalige straatnamen vermelden is voor die boerka-aanhangers teveel blijkbaar. :whistle:

Bron : GVA
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... allah.aspx
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Re: Europese betoging tegen het verbod op dragen van boerka en niqaab

Berichtdoor Circe op za 15 mei 2010, 19:38

tiens tiens. En dàt mag van Thielemans?
Waarom mocht de SIOE betoging niet? Mensen uit héél Europa die in Brussel wilden komen betogen tegen verdere islamisering van Europa.... dàt was té gevaarlijk? of wa?
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op di 18 mei 2010, 18:41

Circe schreef:tiens tiens. En dàt mag van Thielemans?
Waarom mocht de SIOE betoging niet? Mensen uit héél Europa die in Brussel wilden komen betogen tegen verdere islamisering van Europa.... dàt was té gevaarlijk? of wa?

Mogen de joden nog een keppeltje dragen van u ?Mogen nonnen nog een kap dragen ?
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op do 20 mei 2010, 11:08

swasti.. schreef:
Mogen de joden nog een keppeltje dragen van u ?Mogen nonnen nog een kap dragen ?

ja hoor, en muzelmeisjes mogen van mijn part met heel hun lade keukenhanddoeken op hun hoofd rondlopen, zolang hun gezicht maar vrij is en herkenbaar.

valt tegen hé?

trouwens: noch joden, noch gekapte nonnen, noch gehoofddoekte muzelmeisjes kunnen volgens mij als ambtenaar in die outfit werken, net zomin als ik een gezwartrokte pastoor op de dienst bevolking wil zien zitten.

een gekeppelde rechter kan niet, een gehoofddoekte rechter evenmin. Een rechter met witte pinnemuts en een rechter met gehaakt potske en soepjurk kan ook niet.

valt tegen hé?

ge zoudt toch niet willen discrimineren zeker?
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op do 20 mei 2010, 13:50

Circe schreef:
ge zoudt toch niet willen discrimineren zeker?

Mensen zijn niet minder religieus zonder hoofddoek .Of zonder keppeltje .Of zonder Kap . Ik heb liever dat iedereen draagt wat hij wil . Dan weet ik tenminste daar een moslim ,jood ,christen ,...En laat de mensen dan de keuze door welke rechter ze berecht willen worden de jood ,christen ,moslim ,..
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op do 20 mei 2010, 14:06

,...En laat de mensen dan de keuze door welke rechter ze berecht willen worden de jood ,christen ,moslim ,..

haha! juist.

een moslim vermoord een atheist.

hij wil enkel door moslimrechter worden beoordeelt, en getuigenis van atheisten telt dus maar voor de helft.

joepijee...

ik wil mijn kinderen niet naar een zwartrokschool doen... gaan naar openbaar onderwijs.... komt er een zwartrok over biologie les geven over de bloemetjes en de bijtjes zeker?

och nee, een witte puntmuts geeft dan les over "gelijkheid tussen de mensen, ongeacht ras of stand", en ja natuurlijk mag onze keukenhanddoek niet ontbreken die mijn kinderen gaat uitleggen dat mannen en vrouwen écht wel gelijke rechten hebben hoor.

zwaanst na niet hé!
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op do 20 mei 2010, 21:53

Circe schreef:haha! juist.

een moslim vermoord een atheist.

hij wil enkel door moslimrechter worden beoordeelt, en getuigenis van atheisten telt dus maar voor de helft.

joepijee...

ik wil mijn kinderen niet naar een zwartrokschool doen... gaan naar openbaar onderwijs.... komt er een zwartrok over biologie les geven over de bloemetjes en de bijtjes zeker?

och nee, een witte puntmuts geeft dan les over "gelijkheid tussen de mensen, ongeacht ras of stand", en ja natuurlijk mag onze keukenhanddoek niet ontbreken die mijn kinderen gaat uitleggen dat mannen en vrouwen écht wel gelijke rechten hebben hoor.

zwaanst na niet hé!

Wat u doet met u kinderen interesseert mij niet
Rechtspraak door een moslim uitgesproken is even of oneven rechtsgeldig als een christen .Waarom zou iemand minder goed kunnen beoordelen over feiten juist omdat zij een sluier draagt?Kan die persoon beter beoordelen omdat ze geen sluier draagt ?

Gelijkheid ?Eerst Segregatie en dan Remigratie.Ik moest niets weten van zogenaamde botsende culturen
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op vr 21 mei 2010, 20:06

Waarom zou iemand minder goed kunnen beoordelen over feiten juist omdat zij een sluier draagt?Kan die persoon beter beoordelen omdat ze geen sluier draagt ?

een muzelmaanse madam gelooft wat Mohammed heeft gezegd neem ik aan.

Mohammed heeft gezegd dat vrouwen een mankement hebben aan hun hersenen en dat ze steeds met twee moeten getuigen omdat ze de helft vergeten door dat mankement.

Om dus op uw vraag te antwoorden: iemand die méént dat ze zich moet inpakken in een sluiergedoe omdat ze een volgeling van Mohammed is, kàn mijns inziens geen juist oordeel vellen vermits haar profeet (die ze dus volgt) dat zelf gezegd heeft.

En nu gij!
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op vr 21 mei 2010, 20:16

Circe schreef:
een muzelmaanse madam gelooft wat Mohammed heeft gezegd neem ik aan.

Mohammed heeft gezegd dat vrouwen een mankement hebben aan hun hersenen en dat ze steeds met twee moeten getuigen omdat ze de helft vergeten door dat mankement.

Om dus op uw vraag te antwoorden: iemand die méént dat ze zich moet inpakken in een sluiergedoe omdat ze een volgeling van Mohammed is, kàn mijns inziens geen juist oordeel vellen vermits haar profeet (die ze dus volgt) dat zelf gezegd heeft.

En nu gij!

Bij u gaat het niet over de sluier . Maar over de Moslims . U bent gewoon tegen Moslims
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op za 22 mei 2010, 09:27

Bij u gaat het niet over de sluier . Maar over de Moslims . U bent gewoon tegen Moslims

ha? gij dacht dat ik een sjalleke niet mooi vond of zo?
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op za 22 mei 2010, 09:33

Circe schreef:ha? gij dacht dat ik een sjalleke niet mooi vond of zo?

Dan moet je niet over de hoofddoek spreken .Maar over Moslims .Zeg direct dat je tegen Moslims bent .Dus kom niet af met uw burgerlijk gezeik. Zoals ik zeg dat ik tegen joden ben . De kogel is door de synagoge .
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op za 22 mei 2010, 11:49

swasti.. schreef:
Dan moet je niet over de hoofddoek spreken .Maar over Moslims .Zeg direct dat je tegen Moslims bent .Dus kom niet af met uw burgerlijk gezeik. Zoals ik zeg dat ik tegen joden ben . De kogel is door de synagoge .

ha neenee mènneke. ik heb helemaal niks tegen PERSONEN, ik heb een probleem met de nazistische ideologie (niet met alle duitsers), wel met mannen in zwarte uniformpkes met gesteven rechterarmpjes net zogoed als met de mohammedaanse ideologie (niet met alle marokkanen of turken), wel met inpakmadammen die hun ideologie zo veel mogelijk wensen te uiten. Ook met witte puntmutsen heb ik een probleem omwille van hun ideologie.

het verschil ontgaat U waarschijnlijk.
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op za 22 mei 2010, 19:23

Circe schreef:
ha neenee mènneke. ik heb helemaal niks tegen PERSONEN, ik heb een probleem met de nazistische ideologie (niet met alle duitsers), wel met mannen in zwarte uniformpkes met gesteven rechterarmpjes net zogoed als met de mohammedaanse ideologie (niet met alle marokkanen of turken), wel met inpakmadammen die hun ideologie zo veel mogelijk wensen te uiten. Ook met witte puntmutsen heb ik een probleem omwille van hun ideologie.

het verschil ontgaat U waarschijnlijk.

Dat is larie en apenkool .U hebt niets tegen personen . Maar wie schept en volgt ideologieën? Zijn dat geen personen?
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op zo 23 mei 2010, 11:35

Nooit gehoord van gebrainwashte slachtoffers?
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op zo 23 mei 2010, 12:16

Circe schreef:Nooit gehoord van gebrainwashte slachtoffers?

U bent daar het voorbeeld van
swasti..
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Circe op zo 23 mei 2010, 13:12

Waar ik dus wel een bloedhekel aan heb zijn smerige neonazistische anti-semitische achterlijke minkunkels.

Toevallig een paar in je kennissenkringetje zitten? Of heb je dat niet?
Circe
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor swasti.. op zo 23 mei 2010, 14:44

Circe schreef:Waar ik dus wel een bloedhekel aan heb zijn smerige neonazistische anti-semitische achterlijke minkunkels.

Toevallig een paar in je kennissenkringetje zitten? Of heb je dat niet?

Als de argumenten op zijn schelden we er maar op los .U doet maar .Maar ik verlaag mij niet tot u 'niveau '
swasti..
PI Senior
PI Senior

Keer terug naar Events & Sites