Sharia4Belgium: "Dit is het begin van de islamisering van Antwerpen. En ik zweer: de ongelovigen: aanpassen of opkrassen!".

Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Sharia4Belgium: "Dit is het begin van de islamisering van Antwerpen. En ik zweer: de ongelovigen: aanpassen of opkrassen!".

Berichtdoor Avelivloms op wo 14 sep 2011, 00:48

Sharia4Belgium heeft gesproken. Clint ging op bezoek:

Sharia4Belgium spreekt: "Aanpassen of opkrassen!" (video)

De herdenking van 9/11 hield de hele wereld bezig. In Antwerpen was echter een andere soort herdenking gepland: Sharia4Belgium hield er een lezing over de aanslagen, die behoorlijk explosieve uitspraken opleverde.

Een undercover journalist kon de vergadering volgen, gewapend met een verborgen camera. Dit leverde niet mis te verstane beelden op. De aandacht werd vooral gevestigd op de ' miljoenen' moslims die werden afgeslacht door tot op de tanden bewapende troepen.

"Hou jullie kankerdemocratie bij", vervolgde de woordvoerder. Zowel de Verenigde Staten, Israël, Europa als België werden de echte terroristen genoemd. Bovendien beloofde hij dat geen enkele moslim, al mocht hij de grootste misdadiger of moordenaar zijn, een veroordeling zou krijgen, maar wie een moslim tegenwerkt, zou niet aan de toorn van Abu Imran ontsnappen: hij zal deze persoon tegenwerken, razend maken en provoceren.

Vervolgens kondigde hij aan dat Sharia4Belgium een wijk in Charleroi zou uitroepen tot islamitische staat. De rest van het betoog liet niets aan de verbeelding over: "Filip Dewinter had gelijk. Dit is het begin van de islamisering van Antwerpen. En ik zweer: de ongelovigen: aanpassen of opkrassen!".

Naar aanleiding van deze beelden contacteerden we Abu Imran, één van de drie sprekers ter plaatse. Hij ontkende de bovenstaande uitspraken: "Al zou hetgeen u zegt een droom zijn die uitkomt. Mijnheer, de hele conferentie is opgenomen op video en is gepost op ons Youtube-kanaal. Bekijk de beelden en dan weet u wat er gezegd is. Waarom zou er iemand undercover moeten gegaan zijn, wij hebben alles uitgezonden!"

Dus u wil geen islamitische staat uitroepen in Charleroi?
Abu Imran: "Wij zijn inderdaad bezig met het bestuderen van een islamitisch emiraat in België. Als Di Rupo en De Wever blijven knokken, kunnen wij toch niet blijven wachten? En aangezien wij in de islam geloven, is dat onze uitweg."

Gezien ook de naam van Filip Dewinter genoemd werd, vroegen we hem ook om een reactie.
Filip Dewinter: "Als ik hoor wat er gezegd is, kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat hier toch een bedekte oproep tot geweld te horen is. Maar wat mij het meest tegen de borst stoot is dat ik gisteren burgemeester Janssens nog interpelleerde over deze vergadering. Op mijn vraag wat daar gezegd was, kon hij me niet antwoorden, want de pers en politie werden niet toegelaten de zaal te betreden. Als ik dan hoor dat een journalist met beperkte middelen hier wel in slaagt, stel ik mij vragen. Volgens mij had de politie hier aanwezig moeten zijn en indien er inderdaad een oproep tot geweld was, had men deze personen moeten arresteren en het pand ontruimen."

Wij kregen onlangs een reactie van een Antwerpse moslim die het belang van Sharia4Belgium relativeerde?
Filip Dewinter: "De uitspraken van een Sharia4Belgium worden gedoogd en men zegt dat het maar om een handjevol extremisten gaat die niet representatief zijn, maar je hebt maar enkele gekken nodig om een aanslag te plegen, dus heb ik hier serieuze bedenkingen bij."

Hieronder vind je de beelden die de undercover-journalist maakte, voor de volledigheid voegden we ook de officiële beelden van de conferentie toe die Sharia4Belgium zelf publiceerde.

http://www.clint.be/actua/binnenland/sh ... @yahoo.com

Hoe moet men hier nu op reageren?

//Edit Blauwvoet : Zie shariah4belgium-opent-islamitische-rechtbank-t55761.html
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Keer terug naar Politiek en actualiteit