Roger Vangheluwe geeft interview op VT4

Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Re: Roger Vangheluwe geeft interview op VT4

Berichtdoor 4sake op ma 28 nov 2011, 21:57

Alles heeft een natuurlijke of menselijke oorzaak de rest is bullshit mijn gedacht.
4sake
PI Elite
PI Elite

Berichtdoor KempensBoerke op di 29 nov 2011, 00:25

Torquemada schreef:...Dat betekent dat God over iedereen zal oordelen, ook over de gladde palingen die altijd uit handen van het gerecht zijn gebleven en nooit gestraft zijn geweest. ...

*zucht*

Als we dan toch God er gaan bijsleuren, vermeld ik graag dat God steeds aanwezig is bij Boerke onder de noemer: "God straft METEEN".

Wat wilt dat zeggen? Als zo ene egoïstische nietsontziende ende schijnheilige viespiek (die dan in zijn hoedanigheid als 'heilige' nog eens DUBBELE verantwoordelijkheid heeft) zijn gekende rotzooierij zou uitproberen bij iemand die Boerke na aan het hart ligt, dan straft God meteen.

God neme mijn rechterarm (de meest strenge doch met verre voorsprong de meest rechtvaardige arm).
De Heer sleure mij over de bodem van de aarde naar het eerste het beste stuk hout van flink formaat en klemme mijn handpalm daar stevig rond.
Hij (De Schepper natuurlijk weer) sleure mij, integraal met stuk hout van formaat, naar persoon met loodzware kerfstok genoemde Roger Vangeilen.
Het stuk hout van formaat begon intussen mijn armspieren stevig te verzuren omdat dat gesleur vanuit de Kempen tot in West-Vlaanderen, waar de viespeuk zich schuil houdt, wel effe geduurd heeft.
Onderweg hebbe mijne persone gesmeekt tot De Heer om mijn handpalm voor enkele momenten te verlossen van stevig stuk hout van formaat zodat ik mijn autostuur met twee handen zou kunnen vasthouden.
Maar ik hore vanuit mijne opening in autodak vanuit de Hemel (da is natuurlijk Onze Heer): "Gods wil is wet!!".
Ik roepe terug: "En ik moge maar 100 km per uur op Ring van Antwerpen rijden."
God roepe terug: "Iedereen make fouten, anders zou ik geen viespeuken geschaapt hebben. Ik trekke deze fout alvast stante pede recht."
Vlak na deze Heilige woorden trekken de spieren in mijn rechterbeen (het meest rechtvaardige toch.....de rest weet ge wel...) en drukke rechterpedaal gans naar beneden gedurende volledige rit.
Mijne lippen bewegen zich tijdens ganse (helse) rit niet meer (dát heb ik wél zélf onder controle), want dit werke zich tégen mij.
Aangekomen en intussen enige euvels met grond gelijk gemaakt (gelukkig steeds dankzij Onze Heer), slingere God mijn arm stevig heen en weer met als gevolge de stuk hout ontelbare malen op voorgevel van loodzware kerfstok-houdende viespeuk knalt. [Hoe dat klinkt, zo een stuk hout op ene zijn bakkes, laat ik over aan de verbeelding van de lezer.]
Zware kerfstok-houder ziet Het Licht niet meer....nee, NOOIT meer, wat rechtvaardigheid tewege brenge: wie Het Licht niet meer kunne aanschouwe en ook nie meer kunne aanknippere, hebbe ook geen licht om jeugdige medemensen kwaad te berokkenen.
De kinderen van Onze Heer zijn verlost van het kwade en bovendien kunne zij in de Godsvruchtige (hoe verzin ik het) toekomst een stukje bikkelen met tanden van zware kerfstok-houder.
God heeft er namelijk voor gezorgd, met hulp van stuk hout van formaat dat door Hem gedwongen in mijn handpalm geklemd zat, dat tanden vrijgekomen zijn (voor bikkelwedstrijdjes onder onschuldige kinderen) en de lichamelijke verpakking van loodzware kerfstok-houder naar de eeuwige jachtvelden verhuize, terug naar afzender wegens fabricagefout.
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor 4sake op di 29 nov 2011, 04:32

:lol: :lol: :lol:
4sake
PI Elite
PI Elite

Berichtdoor carta magna op di 29 nov 2011, 11:57

Ik begin deze zever over Vangheluwe stilaan beu te worden.
carta magna
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor Avelivloms op wo 30 nov 2011, 21:04

Voel Rogeike sloech
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Avelivloms op vr 9 dec 2011, 00:20

Asterixxx is moslim geworden ! Hij zit met zijn gat omhoog !
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor KempensBoerke op ma 26 dec 2011, 17:04

carta magna schreef:Ik begin deze zever over Vangheluwe stilaan beu te worden.

Excuses, maar we doen er nog een schepje bovenop.

De viespeuk heeft blijkbaar nóg méér dan tot nu geweten was op z'n kerfstok:

http://www.hln.be/hln/nl/6916/Kindermisbruik-in-katholieke-kerk/article/detail/1368563/2011/12/26/Roger-Vangheluwe-maakte-nog-andere-slachtoffers.dhtml

Een vent om mottig van te worden: zoveel jonge levens om zeep geholpen, terwijl Vangheluwe een God was in Brugge.
We weten intussen dat de werkelijkheid omgekeerd evenredig was.
Als slachtoffer zou je hem in Frankrijk toch gaan zoeken zeker en een beetje pijn gaan doen?

Ik zeg tegenwoordig liever dat ik ongelovig ben, dan voel ik mij beter.
"Waarom?", vraagt men mij dan.
"Meewerken aan instituten die pedofilie minimaliseren en er intern zelfs weet van hebben (maar ons kent ons), daar doe ik niet aan mee."
Dan wordt het opeens stil bij de gelovige (lees: met gat bloot), de ongelovige geeft me gelijk. Raar hé? Not my cup of tea!! =;
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Avelivloms op ma 26 dec 2011, 17:36

Voel Rogeike reit wei oaver de toeng
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor KempensBoerke op ma 26 dec 2011, 17:46

Avelivloms schreef:Voel Rogeike reit wei oaver de toeng

de viespeuk reit oep alles wa beweigt

moet men ook niet eens onderzoeken wat de rekkers van de boerderijbeesten v/d abdij zoal meegemaakt hebben met die pedo? Misschien zit er ook nog een 'flavour' van bestialiteiten in de waarheid.
"Zal ik wachten tot er kindjes op visite komen of zou ik nu al naar de stal gaan? 'k Kan nie wachten, men broek sta bol!!" :sick:
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor KempensBoerke op di 27 dec 2011, 12:22

Ik kan het nog steeds niet geloven dat die vuilak, die zovele levens KAPOT heeft gemaakt en zijn heiligheid misbruikt heeft (DUBBELE verantwoordelijkheid), nu ergens (LETTERLIJK!!) als een God in Frankrijk leeft, wellicht de lekkerste kazen en beste bieren nuttigend.

Wat als u voor het leven getekend werd door zo een viespeuk? Ikzelf zou er mijn levenswerk van maken om die viespeuk op te sporen en onopvallend te liquideren. Maar wie zijn zij als slachtoffer: zijn nu volwassenen nét zoals u en ik en hebben grotendeels kinderen, hun eigen kopzorgen. Zij hebben geen tijd en/of geld om die lul in Frankrijk te gaan zoeken om gerechtigheid te laten zegevieren.

Waarmee wacht het parlement om een wet te stemmen dat zo'n pedofilie-praktijken weerhoudt te verjaren? In dat geval zou de vuilak nu aan 't rijden zijn op een neger- of andere king kong-lul, wat gerechtigheid zou betekenen. Hij moet langdurig de pijn ervaren die zijn slachtoffers hebben gevoeld: dán pas zou hij zélf in de hel beginnen geloven.

En dan die schijnheiligheid zelve, den Danneels. Zichzelf uit de wind zetten: daar is 'em ne krak in maar het gebeurde VEROORDELEN, ho maar!! Oogjes dicht en snaveltjes toe.

Bah!! Dit is pelgisch!! :sick:
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor KempensBoerke op vr 30 dec 2011, 11:20

Het deksel van het viespeukerij-potje van een waalse pedopriester knalt eraf:

In Dinant zit al twee weken een priester in de gevangenis. Hij zou jarenlang minderjarige jongens misbruikt hebben. Het nieuws raakte pas nu bekend. Dat meldt de VRT.

De man was veertig jaar lang priester in de parochies van Surice, Flawinne, Omezée en Vodelée. Er zijn al minstens tien slachtoffers bekend, maar het parket vermoedt dat er in de periode tussen 1968 en 2001 nog veel meer jongeren misbruikt zijn. Het gerecht roept de slachtoffers nu op zich te melden en belooft hen anonimiteit.

De bal ging aan het rollen toen het parket van Dinant drie brieven kreeg waarin de priester beschuldigd werd van kindermisbruik. De man was ook betrokken bij de jeugdwerking in de parochies en zou slachtoffers onder druk hebben gezet om te zwijgen over de feiten. (sps)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/6916/Kindermisbruik-in-katholieke-kerk/article/detail/1370434/2011/12/30/Priester-misbruikte-jarenlang-minderjarige-jongens.dhtml

Dat Leonard zich maar eens leert zijn eigen pedokot op te kuisen i.p.v. N-VA en z'n kiezers een schuldgevoel aan te praten. Het zal weer met de mantel der liefde afgedekt worden, zekerst? Plus een levenslang leventje, net zoals Vangheluwe, als God in Frankrijk net zoals onze andere pedo uit Brugge.

Bah vent!! 'k Ruik de misbruiken omwille van 'hogere doelen' al van ver. :sick:
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Avelivloms op za 21 jan 2012, 16:27

edwin1 schreef:Pedofilie is een ziekte, welke ongeneselijk is.
Zijn uitspraken bevestigen wat ik allang weet: "hij wist niet wat hij anderen aandeed".
En dan doel ik met name op de consequenties van zijn handelen voor de slachtoffers.
Late wij daarom ook voor hem bidden, opdat hij eens moge inzien welke pijn in zijn volledigheid hij anderen heeft aangedaan.

Bidden voor voel Rogeike ?!

Dat laat ik aan de Paus over !
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Avelivloms op do 16 feb 2012, 02:08

Gaat voel Rogeike zijn slachtoffers nu al dan niet vergoeden ?

De Kerk ging daar toch voor zorgen, ook voor zaken die al verjaard waren !
Avelivloms
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor 4sake op do 16 feb 2012, 07:44

Avelivloms schreef:Gaat voel Rogeike zijn slachtoffers nu al dan niet vergoeden ?

De Kerk ging daar toch voor zorgen, ook voor zaken die al verjaard waren !

Mag hij ze niet in natura betalen ?
:oops:
4sake
PI Elite
PI Elite

Vorige

Keer terug naar Politiek en actualiteit