Moderators: Persberichten, Moderatorteam
de ziener schreef:Niets privé: hij heeft zijn vrouw (ex?) geslagen op de openbare weg!

joppe schreef:[quote="de ziener"]Niets privé: hij heeft zijn vrouw (ex?) geslagen op de openbare weg!

27 mei 2004
Alweer onjuiste en onbeschofte berichtgeving!
--------------------------------------------------------------------------------
U heeft het waarschijnlijk vandaag gezien op VTM of gelezen in De Morgen: "Vlaams Blokker slaat vrouw"
In beide verslagen was er niet veel van objectiviteit te merken, die in uiterst beperkte mate te bespeuren was.
Dus wordt het tijd dat alle objectieve gegevens op tafel worden gelegd.
Vertikken de journalisten het, dan zal ik het maar moeten vermelden.
Wat ik nu ga vertellen werd op gemene en opzettelijke wijze door VTM en de Morgen verzwegen: het koppel verkeerde in een echtscheiding. De vrouw werd omwille van privéredenen verboden haar kinderen te zien. Toch kwam de vrouw op 26 mei naar de school om haar kinderen op te halen maar ook en vooral om opzettelijk moeilijkheden te zoeken met haar vroegere echtgenoot. de man had zijn ex-vrouw pas geslagen NADAT zij hem in het gezicht met traangas had gespoten.
Mijn mening:
Alweer wordt de persvrijheid schaamteloos verkracht en misbruikt. Persvrijheid moet er zijn op voorwaarde dat alles op een objectieve manier wordt weergegeven en dat er geen belangrijke gegevens opzettelijk worden verzwegen.
Het is blijkbaar niet verboden om privézaken zomaar open en bloot in deze maatschappij te gooien met naamvermelding (daarom dat ik discreet ben gebleven) en de hele santekraam met als doel: het kelderen van een politieke partij.
En voor het kelderen van een politieke partij is blijkbaar alles toegelaten: leugens, belangrijke dingen verzwijgen, schaamteloze en private zaken openbaar maken, ...
Als lid van het Vlaams Blok is het u dus niet gepermitteerd om ook maar één kleine misstap in het openbare leven te begaan. Zulke toestanden zijn te vergelijken met het leven van filmsterren en beroemdheden.
Ik ben het er wel mee eens dat een politieker moet opletten met zijn doen en laten. Maar een partijlid en elk ander mens heeft nog altijd het recht op de discretie van zijn privéleven. En ik moet zeggen, het Vlaams Blok heeft heel degelijke en gemanierde partijleden. Want vergeet niet dat er bijna 10.000 partijleden zijn, en dan is het normaal dat er af en toe bij iemand de stoppen doorslaan. En als dat gebeurt, dan vind ik dat dit niet moet vermeld worden. Ten eerste wordt het privéleven van de persoon in kwestie geschaad, ten tweede is het zeer laf om politiek te betrekken bij zulke droevige gebeurtenissen, en ten derde, als het vermeld wordt dan wordt er op zijn minst discretie en objectiviteit verwacht.
Daarbij komt nog dat zoiets elke dag gebeurt, en wie weet wel door partijleden van de SP.A, VLD, CD&V, NV-A, Groen!, MDP, ...
Zijn de journalisten vergeten dat een VLD-lid iemand heeft doodgeschoten? En het feit dat 80% van de criminaliteit door vreemdelingen wordt gepleegd? Maar neen, in deze maatschappij worden zulke dingen afgedekt met de mantel der liefde.
De media hebben de macht om alles in hun kraam te zetten wat past. En ze zijn zeer selectief in wat ze vermelden en wat niet. Meestal in opdracht van de staat. Dit zorgde ook voor de groei van Hitler. We leven in neo-nazistische toestanden, maar de slapende leeuw (symbolische uitdrukking, daarmee wordt het Vlaamse volk bedoeld) zal ooit wel eens wakker gemaakt worden. In de hoop dat het niet te laat zal zijn.
Om mijn mening kort te maken:
Een schandalige ongecensureerde rotstreek van VTM, de Morgen en consoorten.
P.S. Wie vrij is van zonden, gelieve dan de eerste steen te werpen.
Bron: http://www.belgiebarst.web-log.nl

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten