Rob Klop

Alle persberichten van de partij Vlaams Belang.

Moderators: Persberichten, Moderatorteam

zou u op Rob Klop stemmen ?

Ja.privé is privé
24
63%
neen, hij staat niet achter de gezinswaarden van het blok
14
37%

Totaal aantal stemmen : 38

Rob Klop

Berichtdoor Megawati op di 8 jun 2004, 14:56

Wat vindt U van Rob Klop?
Past hij nog bij de gezinspartij Vlaams Blok?
Megawati
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Generaal op di 8 jun 2004, 15:01

Nee, want hij staat WEL achter de gezinswaarden van het racistische Zwarte Blok. :D
Generaal
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor edwin op di 8 jun 2004, 15:10

Nu maakt de persoonlijke secretaris van Dewinter duidelijk wat de praktijk van het gezinsprogramma van de partij betekent.
edwin
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor de ziener op di 8 jun 2004, 15:16

Niets privé: hij heeft zijn vrouw (ex?) geslagen op de openbare weg!
de ziener
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor joppe op di 8 jun 2004, 15:21

de ziener schreef:Niets privé: hij heeft zijn vrouw (ex?) geslagen op de openbare weg!

Als een hysterische trien die mijn zuster doodgekoeioneerd had en het welzijn van mijn kinderen in gevaar brengt, mij met pepperspray zou aanvallen dan zou ik graag een uitzondering maken op een van mijn heilige principes, namelijk dat ik nooit geweld gebruik tegen vrouwen.
joppe
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor oblo op di 8 jun 2004, 15:21

een keuze-mogelijkheid voor niet-Blokkers had sympathiek kunnen zijn
oblo
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor condor op di 8 jun 2004, 16:15

oblo schreef:een keuze-mogelijkheid voor niet-Blokkers had sympathiek kunnen zijn

Idd, het topic kan maar beter verhuizen naar sectie "Vlaams Blok"...
condor
PI Moderator
PI Moderator

Berichtdoor Abramis op di 8 jun 2004, 16:27

Ik veroordeel hem (nog) niet. En als hetgeen ik hoorde over deze zaak ook klopt, zal ik hem ook niet veroordelen. Alles heeft zijn context.

Maarre... met of zonder deze zaak : mijn stem krijgt hij sowieso niet. Er zijn andere kandidaten bij het VB die ik hoger inschat.
Abramis
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Magna Carta op di 8 jun 2004, 16:55

De rechter, die de kinderen aan Rob toevertrouwd had en aan de vrouw verboden had om het gezin nog te benaderen, zal ook wel begrepen hebben welk vlees hij in de kuip had.
Alhoewel dit een geval van extreme provocatie was, had het Rob gesierd van zijn koelbloedigheid te bewaren. Beseft hij wel wat een plezier hij de k**journalisten zoals Desmet en andere blokhaters gedaan heeft?
Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor reetman op wo 9 jun 2004, 10:34

Rob Klop: taktisch: 0/10
Technisch 10/10
Amusementswaarde: 9,5/10
reetman
PI Master
PI Master

Berichtdoor Megawati op vr 11 jun 2004, 08:34

Verwittiging voor alle winkeliers :
Als je weet dat Rob Verreycken bij jou gaat winkelen is het beste het plakkaatje "binnen zonder kloppen" aan uw deur te hangen !!
Megawati
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Visa op ma 21 jun 2004, 18:28

joppe schreef:[quote="de ziener"]Niets privé: hij heeft zijn vrouw (ex?) geslagen op de openbare weg!

Als een hysterische trien die mijn zuster doodgekoeioneerd had en het welzijn van mijn kinderen in gevaar brengt, mij met pepperspray zou aanvallen dan zou ik graag een uitzondering maken op een van mijn heilige principes, namelijk dat ik nooit geweld gebruik tegen vrouwen.[/quote]

Heel juist, joppe ! :applause:
Visa
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor janmettepet op do 26 aug 2004, 16:46

Alle klachten zijn ingetrokken, dus is er niets onwettelijks gebeurt 8)
janmettepet
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor condor op do 26 aug 2004, 17:23

janmettepet schreef:Alle klachten zijn ingetrokken, dus is er niets onwettelijks gebeurt 8)

Ik denk dat er wel onwettelijkheden gebeurd zijn, maar langs beide kanten, en dan zwijgen ze er maar over :)
condor
PI Moderator
PI Moderator

Rob

Berichtdoor Waffen op do 26 aug 2004, 23:51

Wel, als de kinderen door de rechter aan de vader worden toevertouwd zijn er volgens een rationeel denkend mens mogelijk ernstige problemen met de moeder.

In een democratisch land moet men zich trouwens neerleggen bij de beslissing van de rechters.
De man word niet vervolgd, wat een goede zaak is.
Terug aan het werk dus.
:applause:
Waffen
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor Wee man op vr 27 aug 2004, 00:31

Als ik deze hele historie moet beoordelen, dan is mijn conclusie dat journalisten aasgieren zijn die een carrière van iemand kunnen breken doordat het slachtoffer van de media een kleine misstap heeft begaan.

De enige fout waar ik Rob Verreycken op de vingers tik is het feit dat hij ingegaan is op de provocatie van z'n vrouw.
Hij had naar de politie moeten lopen.

Wat ik deze media verwijt is het feit hoe walgelijk zij alle feiten hebben verdraaid opdat ze in hun kraam zouden passen.

Op m'n website heb ik er een log aan gewijd, ik laat U even meelezen:

27 mei 2004

Alweer onjuiste en onbeschofte berichtgeving!
--------------------------------------------------------------------------------

U heeft het waarschijnlijk vandaag gezien op VTM of gelezen in De Morgen: "Vlaams Blokker slaat vrouw"
In beide verslagen was er niet veel van objectiviteit te merken, die in uiterst beperkte mate te bespeuren was.

Dus wordt het tijd dat alle objectieve gegevens op tafel worden gelegd.
Vertikken de journalisten het, dan zal ik het maar moeten vermelden.

Wat ik nu ga vertellen werd op gemene en opzettelijke wijze door VTM en de Morgen verzwegen: het koppel verkeerde in een echtscheiding. De vrouw werd omwille van privéredenen verboden haar kinderen te zien. Toch kwam de vrouw op 26 mei naar de school om haar kinderen op te halen maar ook en vooral om opzettelijk moeilijkheden te zoeken met haar vroegere echtgenoot. de man had zijn ex-vrouw pas geslagen NADAT zij hem in het gezicht met traangas had gespoten.

Mijn mening:

Alweer wordt de persvrijheid schaamteloos verkracht en misbruikt. Persvrijheid moet er zijn op voorwaarde dat alles op een objectieve manier wordt weergegeven en dat er geen belangrijke gegevens opzettelijk worden verzwegen.
Het is blijkbaar niet verboden om privézaken zomaar open en bloot in deze maatschappij te gooien met naamvermelding (daarom dat ik discreet ben gebleven) en de hele santekraam met als doel: het kelderen van een politieke partij.
En voor het kelderen van een politieke partij is blijkbaar alles toegelaten: leugens, belangrijke dingen verzwijgen, schaamteloze en private zaken openbaar maken, ...

Als lid van het Vlaams Blok is het u dus niet gepermitteerd om ook maar één kleine misstap in het openbare leven te begaan. Zulke toestanden zijn te vergelijken met het leven van filmsterren en beroemdheden.
Ik ben het er wel mee eens dat een politieker moet opletten met zijn doen en laten. Maar een partijlid en elk ander mens heeft nog altijd het recht op de discretie van zijn privéleven. En ik moet zeggen, het Vlaams Blok heeft heel degelijke en gemanierde partijleden. Want vergeet niet dat er bijna 10.000 partijleden zijn, en dan is het normaal dat er af en toe bij iemand de stoppen doorslaan. En als dat gebeurt, dan vind ik dat dit niet moet vermeld worden. Ten eerste wordt het privéleven van de persoon in kwestie geschaad, ten tweede is het zeer laf om politiek te betrekken bij zulke droevige gebeurtenissen, en ten derde, als het vermeld wordt dan wordt er op zijn minst discretie en objectiviteit verwacht.
Daarbij komt nog dat zoiets elke dag gebeurt, en wie weet wel door partijleden van de SP.A, VLD, CD&V, NV-A, Groen!, MDP, ...

Zijn de journalisten vergeten dat een VLD-lid iemand heeft doodgeschoten? En het feit dat 80% van de criminaliteit door vreemdelingen wordt gepleegd? Maar neen, in deze maatschappij worden zulke dingen afgedekt met de mantel der liefde.
De media hebben de macht om alles in hun kraam te zetten wat past. En ze zijn zeer selectief in wat ze vermelden en wat niet. Meestal in opdracht van de staat. Dit zorgde ook voor de groei van Hitler. We leven in neo-nazistische toestanden, maar de slapende leeuw (symbolische uitdrukking, daarmee wordt het Vlaamse volk bedoeld) zal ooit wel eens wakker gemaakt worden. In de hoop dat het niet te laat zal zijn.

Om mijn mening kort te maken:
Een schandalige ongecensureerde rotstreek van VTM, de Morgen en consoorten.

P.S. Wie vrij is van zonden, gelieve dan de eerste steen te werpen.

Bron: http://www.belgiebarst.web-log.nl

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Berichtdoor Fra Ben op di 26 okt 2004, 13:07

Na zeer lang en grondig het geval Rob-klop en de verrassende stijging van het Vlaams Blok onderzocht te hebben kan ik U wel vertellen dat er een zware verschuiving was van allochtone stemmers van de linkse partijen naar het Blok . Hun motivatie om op het blok te stemmen was :: " Rob , man weet waar plaats vrouw is "
:D
Fra Ben
PI Junior
PI Junior

Keer terug naar Vlaams Belang