Bij de aanstaande kamerverkiezingen op 15 mei 2002 zou Leefbaar Nederland tussen de 16 en de 25 zetels kunnen wegkapen. Na de Belgische 'Zwarte Zondag' (24 nov '91=de doorbraak van het VB) kijkt Nederland met toenemende spanning uit naar hun 'Zwarte Woensdag'.
Of..... moeten we zeggen "Roze Woensdag", want Pim Fortuyn is een hartstochtelijk bedrijver van de 'herenliefde'
Pim Fortuyn: "Ik zie niet af van seks (...met jonge jongens -theP), niet voor en niet na de campagne. Als het volk mij dat niet gunt, dan kiezen ze me maar niet. Ik laat me niet veranderen !"
Filip Dewinter (VB) heeft ook nooit 'afgezien' van seks, voor of na verkiezingscampagnes, dàt heeft hij alvast gemeen met Pim, en Filip lijkt zich bij voorbaat al te vermaken in de opkomst van de Nederlandse 'Roze' editie van extreem-rechts".
Filip Dewinter: "Mijnheer Fortuyn durft dingen te zeggen die anderen alleen maar denken. Ik hoop dat Leefbaar Nederland het goed zal doen bij de komende kamerverkiezingen."
Maar de 'herenliefde' is niet wederkerig. Pim moet niks hebben van Filip DW en zijn homohatende partij. Pim: "Met het Vlaams Blok hebben we niets te maken." Waarom Pim dit zegt, is best te begrijpen. De standpunten van het Blok inzake homofilie moeten wellicht ook aan Pim Fortuyn bekend zijn.
VB-europarlementslid en ere-voorzitter Karel Dillen:
"... in een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als
homohuwelijken en transseksuele fokkerijen...."
Als je't mij vraagt, dat komt nooit goed tussen Filip en Pim
Maar het zit nog veel dieper:
VB-Provincie en partijraadslid Alexandra Coolen over het voorstel van
SP'er Guy Swennen om de successierechten voor samenwonenden op
hetzelfde niveau te brengen als voor gehuwden:
A.C.: "Men moet dit durven zeggen, de eis van de homo's is ingegeven door geldzucht. De nalatenschap van een homoseksueel is vaak zeer omvangrijk, veel omvangrijker dan die van iemand die kinderen heeft grootgebracht. Homo's behoren in onze maatschappij tot diegenen die over het meeste geld beschikken."
En ja, Pim Fortuyn beantwoord daarmee aan het stereotiepe (voor-)oordeel dat ons Vlaams Blok over homofielen heeft. De multi-miljonair Pim Fortuyn wordt in het algemeen als vrij on-Nederlands gestileerd met een nogal opzictige levenstijl: een kasteel van een villa in Rotterdam in Italiaans design, waar hij enkel woont met zijn poedel en zijn Jaguar met privé-chauffeur, draagt prachtige opvallende maatpakken van de grootste merkenhuizen, en beweegt zich als een vorst doorheen de polders van Nederland.
Neen, dit komt ook nooit goed tussen Alexandra en Pim
Maar Pim heeft gezegd dat "Nederland vol is" en dat denkt Filip Dewinter van Vlaanderen ook. Hoe Vlaanderen zich zal afmaken van de asielzoekers, vreemdelingen en allochtonen, daar heeft het Vlaams Blok perfect uitgewerkte blauwdrukken -en dat al geruime tijd- van klaar liggen. Pim is zover nog niet. In zijn partij Leefbaar Nederland rommelt het gedurig, en partijdiscipline zoals bij het Blok, daar (bij LN) hebben ze niet veel Hollandse kaas gegeten
Pim Fortuyn: "Mijn partijgenoten hebben nog veel te leren"
Maar Pim is nu al geliefd door velen. Kijk maar de vele hartsochtelijke liefdebetuigingen aan zijn adres op de forums nl.politiek en soc.culture.belgium. Ook wordt Pim Fortuyn op ontelbare websites op het internet toegejuicht door "de man die de grote schoonmaak zal houden in de door allochtone criminaliteit verpeste binnensteden".
Zoals het er nu op lijkt zal Pim Fortuyn het wel allemaal alleen moeten doen, want Leefbaar Nederland (zijn partij dus) is net zo volgzaam als Abraham en zijn ezel Jezebel. Nederland kiest dan ook niet voor LN, maar voor Pim Fortuyn, dit maar voor diegene die nog steeds niet begrepen heeft hoe de dingen daar in elkaar zitten. Elk volk heeft zijn helden nodig, en deze keer zal het een roze miljonair zijn, die het liever met zijn poedel doet dan met de aangebrande scheet Maxima van Alexander
"At your service", zei Pim en toonde zijn bloot achterwerk aan Filip en Alexandra van het Vlaams Blok.
gegroet

Nieuws