Moderator: Moderatorteam

Knorretje schreef:Jongeren zouden bezig zijn met uitgaan, een lief zoeken, sport, op café gaan, festivals, ..., niet met religieuze nazi-kledij.
Waarom kunnen die moslimjongeren nooit 's normaal doen?

Knorretje schreef:Jongeren zouden bezig zijn met uitgaan, een lief zoeken, sport, op café gaan, festivals, ..., niet met religieuze nazi-kledij.
Waarom kunnen die moslimjongeren nooit 's normaal doen?

swasti.. schreef:
Omdat die kleding een deel uitmaakt van hun leven .Laat ze toch hun hoofddoek dragen .Wat denk je nu ?Als men aan die mensen zou vragen om geen hoofddoek op hun hoofd te zetten dat ze dan gematigder worden ?Gedachten zitten in de hoofden en niet zo zeer in de kleren . Er komt nooit geen Europese of westerse Islam .

misantroop schreef:
er is dan ook geen hoofdoekenverbod in belgië en je zet op uw kop wat je wilt snap dus niet waar je u druk in maakt

swasti.. schreef:
Omdat die kleding een deel uitmaakt van hun leven .Laat ze toch hun hoofddoek dragen .Wat denk je nu ?Als men aan die mensen zou vragen om geen hoofddoek op hun hoofd te zetten dat ze dan gematigder worden ?Gedachten zitten in de hoofden en niet zo zeer in de kleren . Er komt nooit geen Europese of westerse Islam .

swasti.. schreef:
Wel in sommige scholen.Laat ze hun hoofddoek dragen en zelf hun scholen oprichten .Dit is de zoveelste topic die over de Islam gaat .En het is de zoveelste die direct in de prullenmand mag

swasti.. schreef:
Wel in sommige scholen.Laat ze hun hoofddoek dragen en zelf hun scholen oprichten .Dit is de zoveelste topic die over de Islam gaat .En het is de zoveelste die direct in de prullenmand mag

johan tserclaes schreef:
Geen islamietische scholen.Onaanvaardbaar.

swasti.. schreef:
Waarom zouden Islamieten geen scholen mogen hebben ? Et le juif ?Gaan we de joodse scholen sluiten ?En terwijl we bezig zijn ook de christelijke .Als je in hun scholen les volgen blijven ze Radicaal .Zeker en vast geen integratie.Het beste plan in afwachting van remigratie

misantroop schreef:
...en ik herinner mij nog dat men in mijn tijd zelfs geen oorbellen mocht dragen in school, als we naar de voetbal gingen mocht je daar dan weer geen paraplu mee binnenbrengen, wilt dat dan zeggen dat er toen een oorbellen en parapluverbod in belgië was in belgië... ik dacht het niet. Wat de scholen betreft, er is ook geen verbod dat ze hun eigen scholen niet mogen oprichten, dat staat hun vrij zolang ze zich aan de algemene richtlijnen houden, ook thuisonderwijs kan altijd.

misantroop schreef:
ge snapt toch wel dat door alles op een hoopje te gooien daar ferme tegenspraken instaan

swasti.. schreef:
Dit gedeelte was een reactie op de belachelijke post
Waarom zouden Islamieten geen scholen mogen hebben ? Et le juif ?Gaan we de joodse scholen sluiten ?En terwijl we bezig zijn ook de christelijke .
Dit gedeelte is mijn mening
Als je in hun scholen les volgen blijven ze Radicaal .Zeker en vast geen integratie.Het beste plan in afwachting van remigratie

misantroop schreef:
...en nogmaals, niemand houd ze tegen om eigen scholen op te richten, perfect mogelijk, als het echter uw bedoeling is om zulke scholen op te richten in afwachting van, kan je lang wachten laat dit nu net het bewijs zijn dat die Joodse scholen leveren. je kan je beter zelf de vraag stellen waarom er geen islamitische scholen opgericht worden, het antwoord is tamelijk simpel hoor, het gemmenschapsonderrwijs is goedkoop, eigen scholen zijn duur, als je denkt dat zulke scholen dus succes zullen kennen ga je van een kale reis thuiskomen.

swasti.. schreef:
Ik denk eerder dat men meer moeite zou hebben om die scholen herkend te krijgen .De Islam strookt niet altijd met het leerplan denk ik . Er moeten toch wel genoeg Islam landen zijn die in hun geloof willen investeren .

Keer terug naar Politiek en actualiteit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten