Moderator: Moderatorteam

Phersu schreef:Ik lees in zijn cv dat hij is afgesturrd aan de jezuïeten-universiteit in Antwerpen. UFSIA had de reputatie een top-univ te zijn, maar Jezuïeten....
Het verklaart waarschijnlijk voor een deel zijn houding nu.

Avelivloms schreef:Je hebt het over Bart De Wever ?

Avelivloms schreef:Ik ga hier even uit de biecht klappen. Ook al ben ik gepensioneerd, toch blijf ik juridisch actief, tot groot ongenoegen van ons moedertje. Maar een gepensioneerde moet zijn tijd toch aangenaam en nuttig doorbrengen. In juni 2010 mailde ik naar de N-VA om mijn diensten aan te bieden bij het schrijven van wetsvoorstellen voor die partij. Schrijven van wetsvoorstellen is namelijk mijn specialiteit, al lang is dat zo. Ik kreeg een standaardbericht op naam van BDW, waarin gesteld werd dat men mij later wou contacteren. Er kwam echter niets.
Ik heb mijn aanbod enkele maanden later herhaald kwam in contact met senator Vanlouwe, maar weer geen gevolg.

Blauwvoet schreef:De geschiedenis is zich aan het herhalen.
Remember de wijze waarop het VB is aangepakt.
Er is echter één verschil :
Ze weten nu op welke wijze het niet moet.

Asterixxx schreef:Hetgeen hier aan het gebeuren is, is denk ik de operatie beschadig NVA die een versnelling hoger schakelt.
Zij hebben een hele tijd geprobeerd om NVA te demoniseren, af te schilderen als wereldvreemd, onervaren, separatistisch, enzovoort. Niets leek te helpen.
Nu dit allemaal niet meer helpt gaan ze hun toevlucht nemen tot persoonlijke aanvallen.
Het is toch opmerkelijk dat dit plots allemaal uitgebracht wordt !
Een mail van twee jaar geleden, daar waar de 'lekker' deze al bijna een jaar geleden moet hebben rondgestuurd toen hij publiekelijk had gezworen om de vuile was van nva buiten te hangen...
En nu twee jaar na de feiten en één jaar na het 'lekken' komt die plots boven water ???
Niet geloofwaardig !
Bovendien stelt zich niemand de vraag of dit zomaar mag. Gepriviligeerde informatie publiek maken !
De indiscreties van Van Den Broeke waren publiekelijk in volle treinwagon.
De mail van Lieten was naar de verkeerde mensen gestuurd !
Dit was echter een mail van een kabinetmedewerker aan een andere medewerker.
Ik vind dit ergens in de buurt van het afluisteren van een telefoongesprek.
Ik heb het niet over het antwoord dat de 'burger' kreeg op zijn vraag over de inschrijving van de voertuigen. Dat was volgens mij een duidelijk gefrustreerde reactie op de 'bemoeienissen' van het parlement die leidden tot uitstel en vertraging, ook al is het doodnormaal dat het parlement die rol speelt. Maar dat was duidelijk fout.
De twee andere voorvallen, namelijk de communicatie rond de hypotecaire aftrok en die laatste mail waren van een heel ander kaliber.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit deel uitmaakt van de operatie 'beschadig NVA' en breng hen in discrediet. Zo te zien aan de reacties is dit blijkbaar ook een betere strategie dan de voorgaande. Op argumenten konden de andere partijen blijkbaar het pleit niet winnen !
Het lijkt mij ook zeer verdacht dat nu de CVP zijn antwoord nog in beraad houdt. Ik vraag me af wat ze zullen afdwinngen van NVA om Muyters verder te steunen. Misschien dat NVA een beetje zijn bek houdt over de staatshervorming en de andere schandalige compromissen op federaal vlak ?
Ik denk ook dat dit de zoveelste poging is van de liberalen om te proberen inbreken in de vlaamse regering!

Asterixxx schreef:Ik moet toegeven dat ik soortgelijke ervaringen heb. Nu ja, misschien krijgen ze wel honderden van die aanbiedingen?
Ik weet ook niet wat de reden is, maar ik heb ook steeds bot gevangen.
Toen bij de grote aanwervingsaktie van NVA heb ik wel antwoord gekregen van het wervingskantoor, maar dat was maanden later.

Worseling schreef:
De gemiddelde Vlaming is te nuchter om zich te laten vangen door zulke kinderspelletjes. Gelukkig maar of we zouden nog in Amerikaanse toestanden verzeild geraken.

Sukkelaar13 schreef:
Ga niet te snel voorbij aan het taalgebruik van die medewerkers : smeerlappen enz...

Worseling schreef:...Je gaat toch neit zeggend at je daardoor geschokkeerd geraakt? iedereen noemt politiekers smeerlappen enz. het enige in gans de zaak dat in het nadeel van de NVA kan spelen is de manier waarop Muyeters op gans de zaak reageert. Dat emo gedoe slaagt niet aan in Vlaanderen maar ook dat is een storm in een glas water.

Keer terug naar Politiek en actualiteit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten