Moderator: Moderatorteam

joker schreef:De leden van dergelijke vereniging zijn criminelen. Dat ze zogenaamd niet practizeren,is ongeloofwaardig. Verbieden.

joppe schreef:Hoe kan je nu geloofwaardig een pedofielenvereniging verbieden als je aan de andere kant die pedofiele woestijngodsdienst zelfs subsidieert

joppe schreef:Hoe kan je nu geloofwaardig een pedofielenvereniging verbieden als je aan de andere kant die pedofiele woestijngodsdienst zelfs subsidieert
Reconquistador schreef:Je vergeet de katholieke kerk.

Reconquistador schreef:Met welk argument zou men zo'n organisatie kunnen verbieden?
Een mogelijk argument luidt dat zo'n organisatie de drempel verlaagt naar de pedoseksuele praktijk: pedofielen worden over hun schuldgevoelens heen geholpen door wederzijdse bevestiging, "vergoelijkende" denkpatronen worden gesterkt en geïnterioriseerd... Met andere woorden: zo'n vereniging kan strafbaar - lees: maatschappelijk niet aanvaard - gedrag in de hand werken. Bovendien ontstaan in zo'n vereniging netwerken die toegang tot kwetsbare jongeren kunnen vergemakkelijken.

joppe schreef:Daar staat het tenminste niet in de statuten dat het toegelaten is

KempensBoerke schreef:Béter had ik het niet kunnen verwoorden. Dit is een doorslaggevend argument.
Thanks om het zó correct te verwoorden.![]()
Wat moet ik mij bij een bijeenkomst van zo'n vereniging voorstellen?
Staan zij zich dan in koor af te rukken bij een powerpoint-voorstelling vol mé baby foto's?
De poetsdame zal achteraf content zijn!!

joker schreef:Dat is uw eigenaardig gedacht.

joker schreef:De leden van dergelijke vereniging zijn criminelen. Dat ze zogenaamd niet practizeren,is ongeloofwaardig. Verbieden.

4sake schreef:Een vereniging om de pedofielenveriniging af te maken zal eertsdaags het licht zien.

Avelivloms schreef:"Af te maken" ? Hoezo 4sake ? Gaan ze ze vermoorden ? Als dat dan maar democratisch is he !

Keer terug naar Politiek en actualiteit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten