Moderator: Moderatorteam

Avelivloms schreef:De straf volledig laten uitzitten en dan nog een periode van intensieve controle. Met voorwaarden dus, naar ik aanneem. En als de vrijgelaten veroordeelde die voorwaarden niet naleeft, welke sanctie dan Abramis? Kun je me dat zeggen?

Als ik morgen geflitst word, en een boete van 60 euro krijg, dan moet ik ook niet proberen om maar 20 euro te storten. Het is toch niet logisch dat straffen voor pietluttige misstappen onverkort en volledig dienen uitgezweet te worden, terwijl ernstige misdadigers "kortingen" krijgen op hun sanctie die oplopen tot 2/3 van wat ze de maatschappij schuldig zijn ?

Avelivloms schreef:Het afschaffen van de Wet Le Jeune zou zeer dom zijn. Hebben ze bij het VB dan geen verstand? Hun populisme maakt hen blind.

Ranzigen Beer schreef:Het vlaams belang, toen stopte ik met lezen. Zo'n oude koeien uit de gracht halen.

Magna Carta schreef:Dus als er niets gebeurt, dan kan het allochtoon krapuul uit Charleroi binnen zeven jaar hun criminele carriére weer voortzetten.

Ranzigen Beer schreef:Het vlaams belang, toen stopte ik met lezen. Zo'n oude koeien uit de gracht halen.

Avelivloms schreef:Er zijn forumgebruikers die pleiten voor de afschaffing van de Wet Lejeune. Weten zij wel wat ze voorstellen ? Een primaire delinquent zal dan ook zijn straf volledig moeten uitzitten. Beseffen jullie wel wat jullie willen doorvoeren ?

Keer terug naar Politiek en actualiteit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten