Moderators: Persberichten, Moderatorteam

the repman schreef:iemand gekeken naar een docu op rtbf1 over het Blok, amia erg! erg! erg! dat die kastaars eerst in hun eigen partij eens gaan spitten, dat wij zo'n reportage moesten maken over al het Fraai van de PS dat zou zelfs de journalist niet enkel zijn job kosten maar ook zijn leven!

the repman schreef: dat wij zo'n reportage moesten maken over al het Fraai van de PS dat zou zelfs de journalist niet enkel zijn job kosten maar ook zijn leven!

Abramis schreef:Ook zo'n reclame is... reclame. Wat de bedoeling ook moge zijn.![]()
Dat de Walen daar met open ogen intrappen wil ik gerust geloven. Maar dat doet er geen fluit toe. De Vlamingen daarentegen hebben het allang door na de voorbije weken : de vuile media-oorlog zal als een boemerang in het gezicht van de zelfbenoemden terechtkomen. Mark my words.
P.S. : voor wie erover twijfelt : lees eens wat meer lezersbrieven, praat eens wat meer met de mensen in je omgeving, enz... De pc-media blaast de zaken zó buiten proportie op dat het lachwekkend wordt. Men zal verschieten van het aantal kiezers dat dat nu doorheeft.

Dina schreef:Inderdaad! Ik heb het programma (gelukkig!) niet gezien, maar ik kan mij inbeelden dat als ze zo hebben zitten k*kken op de vlamingen, dat weer een aantal Vlamingen weet op wie ze zondag gaan stemmen.

Dina schreef:[quote="Abramis"]Ook zo'n reclame is... reclame. Wat de bedoeling ook moge zijn.![]()
Dat de Walen daar met open ogen intrappen wil ik gerust geloven. Maar dat doet er geen fluit toe. De Vlamingen daarentegen hebben het allang door na de voorbije weken : de vuile media-oorlog zal als een boemerang in het gezicht van de zelfbenoemden terechtkomen. Mark my words.
P.S. : voor wie erover twijfelt : lees eens wat meer lezersbrieven, praat eens wat meer met de mensen in je omgeving, enz... De pc-media blaast de zaken zó buiten proportie op dat het lachwekkend wordt. Men zal verschieten van het aantal kiezers dat dat nu doorheeft.

Den Duisteren Duikboot schreef:[quote="Dina"]Inderdaad! Ik heb het programma (gelukkig!) niet gezien, maar ik kan mij inbeelden dat als ze zo hebben zitten k*kken op de vlamingen, dat weer een aantal Vlamingen weet op wie ze zondag gaan stemmen.

hans schreef:Ze kunnen zich ook alles veroorloven: de vlaamse collabo's van de PC partijen, die voor ons zouden moeten opkomen zijn kl*ten en k*kkers, die nooit NON durven zeggen.
Ik ben veel bozer op onze verraders, dan op de warmbloedige walekoppen.

Den Duisteren Duikboot schreef:[quote="Dina"]Inderdaad! Ik heb het programma (gelukkig!) niet gezien, maar ik kan mij inbeelden dat als ze zo hebben zitten k*kken op de vlamingen, dat weer een aantal Vlamingen weet op wie ze zondag gaan stemmen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten