kleuter verkracht

Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

kleuter verkracht

Berichtdoor Asterixxx op ma 26 dec 2011, 10:14

Asterixxx
PI Senior
PI Senior

Re: kleuter verkracht

Berichtdoor KempensBoerke op ma 26 dec 2011, 11:47

Ik wens de dader een levenslange foltering toe.

Elk persoon mag een voor- of namiddag zijn meest sadistische fantasieën op dit racaille botvieren.

De ene vijst 'em graag een pootje uit of wil wat experimenteren met de knieschijven, of trekt graag een teennageltje uit om vervolgens wat productjes uit te testen op da bloot vlees.
De andere wil zijne rekker weleens wat flexibeler maken.
Een andere lust wel een stukje uit zijn bil (zie Nederlands experiment) om 'a point' gebakken voor z'n ogen op te smullen.
En af en toe komt er wel eens ene langs met een koffertje vol chirurgisch materiaal om hem stillekesaan te ontdoen van zijn "wapen". Hygiëne is enkel nodig om hem in leven te houden.

2 regels:
- de man mag niet dood
- da man z'n ogen moeten ongeschonden blijven, zodat ie op voorhand kan aanschouwen wat er met hem gaat gebeuren

Vanzelfsprekend dat identificatie, oppakken en opsluiten volledig in illegaliteit is.

Sadisme? Stel u maar eens voor dat het uw eigen kind is. Geen compassie voor de dader.

U weet dat boerke's fantasieën slechts een fractie is van wat mogelijk is. Er lopen er genoeg rond die zo'n doortrapte pede wel véél en véél ergers kunnen aandoen, totdat diene pipo bleit om gedood te mogen worden.
De sadisten moeten wel een marktconforme prijs betalen, maar wetende dat dit geld naar organisaties tegen kindermisbruik zal gaan zal velen doen overhalen. Strikte discretie is natuurlijk noodzakelijk. :pirate:
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Abramis op ma 26 dec 2011, 16:05

Bind hem aan handen en voeten, zodat hij volstrekt weerloos is, en sluit hem dan op in een kamertje waar de ouders even "ongestoord hun gang mogen gaan", indien ze dat wensen. Daarna een emmertje uitgehongerde ratten binnenkieperen (niet te veel uiteraard, hooguit een tiental, we hebben tijd), deur op slot en genieten maar van de hemelse gezangen die zullen volgen. :evil:

Man toch, mocht er dat ene met mijne kleinen proberen, ik zou maar wat graag gebruik maken van mijn ouderlijk wraakmoment. :evil:
Abramis
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor DeLuucas op ma 26 dec 2011, 21:32

KempensBoerke schreef:Ik wens de dader een levenslange foltering toe.

Elk persoon mag een voor- of namiddag zijn meest sadistische fantasieën op dit racaille botvieren.

De ene vijst 'em graag een pootje uit of wil wat experimenteren met de knieschijven, of trekt graag een teennageltje uit om vervolgens wat productjes uit te testen op da bloot vlees.
De andere wil zijne rekker weleens wat flexibeler maken.
Een andere lust wel een stukje uit zijn bil (zie Nederlands experiment) om 'a point' gebakken voor z'n ogen op te smullen.
En af en toe komt er wel eens ene langs met een koffertje vol chirurgisch materiaal om hem stillekesaan te ontdoen van zijn "wapen". Hygiëne is enkel nodig om hem in leven te houden.

2 regels:
- de man mag niet dood
- da man z'n ogen moeten ongeschonden blijven, zodat ie op voorhand kan aanschouwen wat er met hem gaat gebeuren

Vanzelfsprekend dat identificatie, oppakken en opsluiten volledig in illegaliteit is.

Sadisme? Stel u maar eens voor dat het uw eigen kind is. Geen compassie voor de dader.

U weet dat boerke's fantasieën slechts een fractie is van wat mogelijk is. Er lopen er genoeg rond die zo'n doortrapte pede wel véél en véél ergers kunnen aandoen, totdat diene pipo bleit om gedood te mogen worden.
De sadisten moeten wel een marktconforme prijs betalen, maar wetende dat dit geld naar organisaties tegen kindermisbruik zal gaan zal velen doen overhalen. Strikte discretie is natuurlijk noodzakelijk. :pirate:

Yes,
Boerke's martelkamer is terug \:D/
DeLuucas
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor KempensBoerke op di 27 dec 2011, 10:56

Sommige individuen houden van mijn donkere kant. :D

Ik heb het in mijn gedachten dat ik monsters wel langdurig wil doen lijden, maar zolang ik niets voorbereid of uitvoer kan geen enkele instantie mij iets maken. Daarvoor ken ik de wetgeving terzake té goed. Looooosers!! \:D/

'K heb ook weinig schrik de laatste tijd, een beke héél véél franker aan 't worden, lees: mijn gedacht zeggen wanneer ik het wil. Daarvoor kleine anecdote. Deze ochtend op bus 23 (ja inderdaad, die gegeerde buslijn vol rondhangende bananenplukkers) van Schijnpoort naar Astridplein aan de klap geraakt met een bewoonster van aan Schijnpoort. Zonder mijzelf van iets aan te trekken, tussen andere onderwerpjes aan: "Tja, ik heb toch maar effe mijn lijnkaart door 't gele betaalbakske gesleurd. Ik was het niet van plan, maar stel u voor dat er een lijncontroleur toevallig op één van de volgende haltes opstapt dan ben ik gezien hé. Ik ben in dit land geboren en getogen, anders zouden de controleurs schrik hebben om slaag te krijgen, maar ik als blanke van hier ga dus sowieso mogen dokken: perfect slachtoffer."
"Gij weet perfect hoe het er aan toe gaat!!", zei da madammeke.
Was dit een lege bus? Nee begot, de bruinapen zaten/stonden voor/naast/achter mij.
Op 't Astridplein moesten ik en ook 't madammeke afstappen. Vriendelijk goeiendag naar mekaar en onze wegen scheidden na 5 à 10 minuten woordenwisselingen. Autochtonen die mekaar verstaan, het bestaat nog.
En bewoners uit de Seefhoek: sommige forumgangers kijken erop neer. Ik kan d'er echter goe mee 'klappen'. [-X
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Keer terug naar Politiek en actualiteit