Alle persberichten van Open Vld.

Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Berichtdoor tantist op zo 15 dec 2002, 17:21

Op 2002-12-15 16:06, schreef Jan Boeykens:

De voorbeelden van rechts partijen (Oostenrijk, Pim Fortuyn...) doen wat dit betreft het ergste vrezen voor het Blok (jouw partij??).

Het gemiddelde IQ van een Vivanter is dus dat van een deurklink. Vlaams Blok mijn partij, vandaar dat ik altijd de kant van CD&V kies (maar ben wel kritisch) :roll: :lol:

Onderschat Vivant niet, ik denk dat de meesten zeker idealisten zijn en geen nepotisten....

Een beetje zoals Agalev? Die combineren al na 1 legislatuur al het beste van beide werelden. Ai here toch!!!

Als je iemand die in de top 10 van rijkste en machtigste ondernemers van het land marginaal noemt... dan zou ik ook graag marginaal zijn!

Van Rossem had ooit ook massaal veel geld :grin:

En wat Duchatelet betreft, ik begin Vivant steeds meer als een truuk te zien om goedkope arbeidskrachten te ronselen, woehahaha :lol:
tantist
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Frenske op zo 15 dec 2002, 22:54

Oerdom! Tantist, je kent en weet van VIVANT of van R. Duchatelet NIETS! Anders zou je nooit een dergelijke uitspraak plaatsen, het lijkt er steeds meer op dat je ergens enorme frustraties opgelopen hebt...
CVP stond voor mij enerzijds voor corrupte volkspartij en anderzijds voor comité van populisten, CD&V overstijgt dit zelfs en als ik de ware betekenis van het letterwoord gevonden heb laat ik het weten.

YOU CAN LEAD A DONKEY TO THE WATER BUT YOU CAN NOT MAKE IT DRINK!
Frenske
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Frenske op zo 15 dec 2002, 22:54

Oerdom! Tantist, je kent en weet van VIVANT of van R. Duchatelet NIETS! Anders zou je nooit een dergelijke uitspraak plaatsen, het lijkt er steeds meer op dat je ergens enorme frustraties opgelopen hebt...
CVP stond voor mij enerzijds voor corrupte volkspartij en anderzijds voor comité van populisten, CD&V overstijgt dit zelfs en als ik de ware betekenis van het letterwoord gevonden heb laat ik het weten.

YOU CAN LEAD A DONKEY TO THE WATER BUT YOU CAN NOT MAKE IT DRINK!
Frenske
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Jan Boeykens op vr 3 jan 2003, 20:34

Frenske schreef:Oerdom! Tantist, je kent en weet van VIVANT of van R. Duchatelet NIETS! Anders zou je nooit een dergelijke uitspraak plaatsen, het lijkt er steeds meer op dat je ergens enorme frustraties opgelopen hebt...

Frenske, ik deel je mening!

Maar ik denk dat Tantist in feite gewoon graag de mensen schokt... Ik was vroeger ook zo, todat ik begon in te zien dat de mensen écht geloofden dat ik een hatelijke racist was, en de humor (die ik bedoelde) niet zagen!
Jan Boeykens
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor realist op wo 29 okt 2003, 16:08

Onze partijvoorzitter van Vivant komt blijkbaar niet meer op het forum,heeft hij soms zijn partij opgegeven?
Ik las enkele week terug in de krant dat er onderling in de partij veel strubbelingen waren rond de persoon van Duchatelet.
Ook persmededelingen worden zeer schaars.
Ontzettend veel geld in deze partij gestoken met als resultaat ... niets bereikt.
Met al dit geld had hij zich al lang een kamerzetel "kunnen kopen" bij een andere partij.

En de vraag waar alles mee begon is nu beantwoord:

IS ER NOG TOEKOMST VOOR VIVANT? NEEN!
realist
PI Addict
PI Addict

Vlaanderen onafhankelijk !!

Berichtdoor wolf op vr 31 okt 2003, 16:27

Beste mijnheer Duchatelet,
De energie die nu in België verloren gaat met de eeuwige communautaire twisten kunnen we beter besteden aan echt belangrijke dingen. Daarom moet belgië barsten.
Vlaanderen denkt politiek anders dan het linkse Wallonië.
Vb.: De discussie over vreemdelingenstemrecht
Het kan niet dat zoiets er komt tegen de wil van 80 % van de vlamingen. Dat is niet democratisch.
Wij zijn voor een vrij Vlaanderen in een sterk Europa.
Bepaalde zaken zoals het leger kunnen Europees georganiseerd worden.

Met uw Belgische opstelling verzwakt U de levenskansen van Vivant.
wolf
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Ferre op di 16 dec 2003, 23:45

Exit VIVANT dus. :D
Ferre
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Jan Boeykens op zo 4 jan 2004, 12:25

Ferre schreef:Exit VIVANT dus. :D

Ik kan jullie verzekeren Vivant (zeker in West-Vlaanderen) is levender dan ooit! Dus niet "exit Vivant" :lol: :lol:
Jan Boeykens
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor KempensBoerke op zo 4 jan 2004, 19:01

Jan Boeykens schreef:Ik kan jullie verzekeren Vivant (zeker in West-Vlaanderen) is levender dan ooit! Dus niet "exit Vivant" :lol: :lol:
In het Antwerpse (spijtig genoeg) niet...

Qua bekendheid naar de bevolking toe is Vivant maar een mager beestje....vele mensen die je op straat tegenkomt en de vraag zou stellen wát "Vivant" is, zullen misschien wel denken dat dit een zelfhulpgroep is of een kaartersclubje...dat laatste is misschien wat overdreven, maar toch...

"BUB is een kaartersclubje, Vivant is dat niet", moet ik dan steeds antwoorden. :D

Van Vivant heb ik geen afkeer, weet niet hoe dat komt.
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Vorige

Keer terug naar Open Vld