Als het gerecht deze video had aanvaard als bewijsmateriaal, zouden er den dag erna honderden advocaten staan die hun zaak terug geopend willen zien worden omdat ook hun bewijsmateriaal dat illegaal aan de orde kwam werd verworpen.
Ik denk dat er dan morgen een hele hoop criminelen terug vrij zouden rondlopen.
Is dat wat we willen?
Sorry, ik ben tegen mishandeling, maar de wet is hier vrij duidelijk in : illegaal verkregen bewijzen zijn ontoelaatbaar!! Waar zouden we naar toe gaan?
Daar ben ik zeker van ! Zeg Miss G, als we nu eens samen die video zouden maken, of nee, een serie, een feuilleton, zoiets als Familie, en dat zenden we dan elke dag op het internet uit, wat denk je ?
allé, die vlaamse soapkes zijn toch interessant, als je ze moe bent blijf je weg, en als je niet weet wat doen kan je altijd terug naartoe zonder iets gemist te hebben.
Idd jannie, maar ofwel doen ze teveel hun best om 'beschaafd' te spreken ofwel is't een 'platvloerse' uitspraak naast de andere. Pfff trouwens erg realistisch zijn ze niet he en zo fantasierijk nu ook weer niet. Ik bedoel van een sf-soap weet je dat het allemaal gewoon voor de lol is. Bij die Vlaamse soaps niet dus.
_________________ De auteur kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele foute interpretaties van personen die deze reakties verkeerdelijk zouden kunnen opnemen. Vergeet niet dat dit steeds mijn persoonlijke reaktie is op de dingen des leven. @}---}---
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Miss G op 2002-02-17 14:07 ]</font>
jannie: "allé, die vlaamse soapkes zijn toch interessant, als je ze moe bent blijf je weg, en als je niet weet wat doen kan je altijd terug naartoe zonder iets gemist te hebben"
Ik blijf altijd zitten tot de reclame begint, dat vind ik het beste stuk
Een rol als Lambik zou me wel liggen denk ik... Liggen ??? ik word daar zo moe van... Wat denk je van deze performance van kabouter lui ??? Is mijn auditie geslaagd ???