door hilde op ma 23 aug 2010, 03:16
Van mij geen cent voor Pakistan, alhoewel ik bij rampen en dergelijke vrij vrijgevig ben/was, maar een cent steken in een land dat er op uit is zoveel mogelijk westerlingen en Christenen te treffen, neen dan zou ik mee betalen en mede schuldig zijn aan de dood/moord van/op vele westerlingen, ze krijgen jaarlijks al zoveel omdat de "UN troepen" een deeltje van hun land mogen gebruiken, op hun voorwaarden dan nog wel. En vergeet niet dat de "taliban" in pakistan is opgeleid en opgericht.Pakistan is een broednest voor terroristen, denk nog even aan "het oberoi hotel" in India 2 jaar terug, allen die de aanslag, bezetting en moorden uitvoerden waren paki's. Zelfde 5 jaar geleden in London, de meesten van paki oorsprong. Wel ik denk soms, zou er dan toch een "God"= "allah" zijn die hun straft, eerst banda atjeh/Indonesië was het zwaarst getroffen, en nu Paki-land...vooral de punjab, er is ook een Indische punjaab provincie die grenst aan de Paki punjaag en in India niets, die overstromingen kennen blijkbaar ook grenzen, belachelijke theorie waarschijnlijk, maar het blijft raar...
Met de tsunami is er ook zoveel naar banda atjheh gegaan, (ook vanwege mezelf) dat is wel Indonesië, waar zveel terrorisme tegenover westerlingen is gepleegd, toen was ik nog zo idioot, nu weet ik beter ik ga Al Quadi niet mee financieren, dan ben ik mee schuldig aan de dood/moord van/op westerlingen.
Thaiti heb ik gedaan (alhoewel ik daar ook mijn twijfels over heb maar wegens andere redenen) en voor de rest heb ik nog enkel een bestendige opdracht voor "Child focus", Oxfam en een paar anderen heb ik gestopt. Enkel met "child focus" kan ikzelf een beetje zien wat ze doen.