dat kan je verwachten hé als de pers mee gaat heulen met de linksen,
en wees maar gerust als het nog erger word in dit apenland dat er inderdaad opknopingen of moorden zullen gebeuren,
en niet alleen tegen hoernalisten maar ook tegen vlaamse politici die liever hun moeder verkopen dan hun zetel te verliezen.
De tijd dat haatmails enkel wat scheldwoorden, beschuldigingen van partijdigheid of verwijten bevatten, ligt achter ons.
"Mensen zoals u zouden ze beter opknopen... Ik werk voor Financiën, heb dus heel makkelijk toegang tot het bevolkingsregister. Ik kan altijd uw adres doorgeven aan wie erom vraagt. U zult zeggen: 'Mag ik dan geen eigen mening hebben'? Ja, natuurlijk, maar dan moet zo een rooie rat als u ook niet verwondert (sic) zijn dat de andere kant dat dan ook mag hebben". Deze mail kreeg een journalist van Humo onlangs in zijn inbox nadat hij kritiek geuit had op de N-VA. Het volledige interview kunt u morgen lezen in het weekblad.
Nadat de politie de afzender opgespoord had, verklaarde hij dat hij het deel over het opknopen niet echt meende: "Ik wilde mijn boodschap gewoon wat krachtiger laten overkomen". Hij voegde er ook nog aan toe dat hij zelf geen ambtenaar is, maar wel familieleden heeft die voor Financiën werken. "Maar ik zelf zou geen vlieg kwaad doen".
Bron : http://www.vandaag.be/binnenland/78324_ ... ingen.html

Nieuws