Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Berichtdoor *stofke* op zo 17 feb 2002, 21:11

Ik zat wat op deze pagina rond te snuffelen en ik zag plots "groot gelijk". als de opsteller dit leest moet ze volgend aspect onthouden: Wij moeten wel altijd ons gastvrij opstellen maar misschien kan dit ook van pas komen naar later toe want als hier eens een ramp gebeurt, wij moeten vluchten en dan moeten we misschien naar andere landen die wij nu hebben opgevangen. Ik vind ook niet dat je die mensen moet veroordelen want ze kunnen er zelf niets aan doen dat ze in deze situatie worden geduwd (zij willen dit ook niet hoor zeker weten, daar ben zeker van!!!) en ze doen je toch niet kwaad op straat. Ik vind trouwens dat het VB een slechte partij is en dat deze heel slecht voorgezeten wordt (ik bedoel daar vooral Filip Dewinter persoonlijk mee) hij heeft geen respect voor die mensen. Deze mensen zijn ook heel tof als je ze zou leren kennen. Wat maakt zwart of wit nu verschil, als je maar wil zien dat ze ook een hart van goud hebben.

Ik dank u voor dit even te kunnen zeggen.
*stofke*
PI Newbie
PI Newbie

Berichtdoor herr fritz op zo 17 feb 2002, 21:29

Op 2002-02-17 20:11, schreef @eristofken:
Ik zat wat op deze pagina rond te snuffelen en ik zag plots "groot gelijk". als de opsteller dit leest moet ze volgend aspect onthouden: Wij moeten wel altijd ons gastvrij opstellen maar misschien kan dit ook van pas komen naar later toe want als hier eens een ramp gebeurt, wij moeten vluchten en dan moeten we misschien naar andere landen die wij nu hebben opgevangen. Ik vind ook niet dat je die mensen moet veroordelen want ze kunnen er zelf niets aan doen dat ze in deze situatie worden geduwd (zij willen dit ook niet hoor zeker weten, daar ben zeker van!!!) en ze doen je toch niet kwaad op straat. Ik vind trouwens dat het VB een slechte partij is en dat deze heel slecht voorgezeten wordt (ik bedoel daar vooral Filip Dewinter persoonlijk mee) hij heeft geen respect voor die mensen. Deze mensen zijn ook heel tof als je ze zou leren kennen. Wat maakt zwart of wit nu verschil, als je maar wil zien dat ze ook een hart van goud hebben.

Ik dank u voor dit even te kunnen zeggen.

De meeste landen buiten het Westen zijn niet eens in staat om solidariteit, door een gezonde economie, te organiseren voor immigranten, vluchtelingen en dergelijke.
En landen die het wel zouden kunnen zoals Saoudië Arabië zeggen gewoon FUCK YOU!!

Leest gij nog maar uit uw fabelgazetteke zou ik zeggen!!!
herr fritz
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor AMEXX op zo 17 feb 2002, 21:36

Ik heb het zeker niet moeilijk mee dat er mensen zijn die problemen hebben met Filip De Winter. Ik kan er begrip voor opbrengen zelfs.
AMEXX
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor Guderian op zo 17 feb 2002, 22:16

Filip Dewinter is GEEN voorzitter van het Vlaams Blok.

Asielbedriegers moeten wij hier niet dulden. 95% zijn economische gelukzoekers. De kleine minderheid aan echte politieke vluchtelingen moeten hier niet opgevangen worden maar zo dicht mogelijk bij hun land/streek van oorsprong! Het is toch niet normaal dat sommige de halve wereld rondreizen omdat ze in hun land vervolgd worden??? Mocht in Frankrijk, Duitsland of Nederland een burgeroorlog uitbreken, vind ik dat wij als Vlamingen een grote hoeveelheid van die vluchtelingen hier moeten opvangen. Maar Pakistani, Nigerianen, Congolezen, Albanezen,... DIE HEBBEN HIER NIETS TE ZOEKEN! Zo zijn er Koerden die (soms terecht) vluchten uit Turkije naar Europa. Maar eigenlijk zijn die Koerden al veilig in Griekenland of Zuid-Italië, waarom reizen die gasten dan door naar bijv. Zweden??? Dat we als Europeanen de landen die vluchtelingen opvangen dan hulp geven, tot daar aan toe, maar niets meer!
Guderian
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor the Piano op zo 17 feb 2002, 22:20

nazi Guderian: "wij als Vlamingen "

Jaja, en daarom kies je een Duitse nazi nicknaam zeker ? Laat dat 'wij' er maar gerust af, 'wij' kennen 'jou' niet ! Nâ !

Geen neo-Hitlerjugend in Vloand'ren :lol:
the Piano
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Guderian op zo 17 feb 2002, 22:24

Hoho... zeg nu nog eens dat ik niet "multicultureel" ingesteld ben! Ik kies een schuilnaam van Duitse oorsprong en 't is weer niet goed! Tedzju 't is moeilijk om goed te doen...:lol: :lol: :lol:
Guderian
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor *stofke* op zo 17 feb 2002, 23:14

Ja of het nu Duitsers zijn of niet of dan men geen solidariteit heeft in andere landen daarom moeten wij toch nog geen racisten worden he.
*stofke*
PI Newbie
PI Newbie

Keer terug naar Politiek en actualiteit