Wat ik nu wil zeggen is echt schandalig.
In Merksem (Van Heybeeckstraat) moeten er (en ik spreek over meer dan 100)grafzerken weg. Mijn over-overgrootvader licht hier begraven. Ik ben nogal bezig met de familiestamboom maar bij deze en andere graven staat er een bordje voor met "verwaarlozing". ok dit is nu niet een van de mooiste graven in dat kerkhof maar ook niet een van de lelijkste. want er zijn er echt vervallen, ingezakte en heel verwaarloosde gravenbij maar die moeten niet weg hoor, nee het zijn de mooiste. Wat er dan nog bij komt is dat die grafzerk van mijn over-overgrootvader eeuwigdurende grond is dus MAG en ik herhaal MAG deze niet weg. Wat ook nog een argument is is dat er een straat naar hem is genoemd. de "Frans Adriaenssensstraat" dus daarom moet deze er ook blijven liggen. Dus ik vind het schandalig voor wie hier instaat in het Antwerps gemeente bestuur. Weetje wat: vraag mij anders is bij de politiek eens met de groffe borstel door te gaan, dan zal er ook geen mens meer inzitten. Dus ik vind dat dit heel schandalig is. Een goede raad voor die mensen begin eens bij je zelf en hang rond je nek ook een bord met "verwaarlozing". Ik kan veel verdragen maar als dit te ver gaat dan gaat het te ver. Als u hier bewijzen van wil zien dan moet u er maar eens langs gaan langs dat kerkhof. U zult dan wel zien dat ik NIET overdrijf!

Nieuws