Het forum werkt weliswaar zonder privéberichten, maar ga het maar nachecken op dat forum http://www.kiekeboewebstek.be/interactief.html.
39 berichten heb ik daar achtergelaten zonder ook maar één provocatie te vermelden, laat staan een belediging of een felle discussie. Ik werd als een hond aan de deur gezet. Van een Gold member plots gedegradeerd naar een gewone ordinaire gast. Dit verdient zelfs geen rookie op dat forum!
Goed, u denkt waarschijnlijk: "Wat heeft dit in Godsnaam met politiek, het Vlaams Blok en het Vlaams-nationalisme te maken? Voorlopig nog niets, maar daar zal nu verandering in komen:
Ik herinner mij dat ik een week of twee geleden mijn profiel heb aangepast. Daar heb ik ook de link naar mijn gloednieuwe website geplaatst en ik heb vanaf dan ook mijn avatar veranderd: het VBJlogo. Ik had eerst goed het reglement gelezen en daar stond niet in vermeld dat politiek in de berichtgeving of in de avatars verboden is. Daarna plaatste ik mijn gekozen avatar. Vanaf dan is het onmogelijk voor mij om een bericht te plaatsen, ik kan zelfs mijn eigen profiel niet meer wijzigen!
Akkoord, de reden is nog niet bevestigd, maar voor mij is het zo klaar als een klontje: omdat ik mijn mening indirect aantoon word ik al van een forum gesmeten. In het reglement staat dat er geen aanzet mag zijn tot racisme. Bij mijn weten is het Vlaams Blok (Jongeren) geen racistische partij, en dat is een feit!
Maar ik vrees dat die forumadministrator geen echte liefhebber is van politiek. Dat is ook aan zijn sanctie te merken.
Hij is een bevooroordeeld persoon die gehersenspoeld is door de media. Anders doe je zo geen zulke maatregelen.
Ik vraag me nog altijd af wat ik misdaan heb.
Besluit: Omdat ik mijn mening wil laten gelden word ik op onbeschofte wijze van een forum gesmeten. De reden: ja, is er een geldige reden?
The point is: als je bekent dat je een sympathisant of een lid van het Vlaams Blok of als je bekent dat je een Vlaams-nationalist bent, dan word je meteen monddood gemaakt en word je als uitschot behandeld. Dan word je als minderwaardig behandeld, zonder dat ik ook maar één mens heb beledigd!
De media hebben met hun anti-Vlaams Blok en anti-Vlaams-nationalisme al de hele maatschappij besmet.
Nogmaals wil ik zeggen dat politiek toegelaten is op dat forum. Er is zelfs een topic over het stripverhaal en de politiek opgericht.
[/list]

Nieuws