vlijmscherp schreef:[quote="rode arend"][quote="vlijmscherp"][quote="rode arend"][quote="vlijmscherp"][quote="rode arend"][quote="vlijmscherp"]Aantal asielaanvragen per nationaliteit in België in 2007 (jan-maart)
http://www.fedasil.be/home/nationaliteiten
goed. Er zijn veel Serviërs en Russen.Dat zijn tenminste geen moslims.Mischien valt daar nog wat mee aan te vangen...
Voor mij mag men die gerust een woning aan de hand doen.Wél
nadat elke Belg in nood geholpen is natuurlijk.
Voor de Afrikanen, dat zei ik reeds=geen plaats meer. Er zijn er al te veel ...Zelfs als het geen islamieten zijn, hebben die allemaal 2 of 3 vrouwen, dan zit je snel met 20 kinderen.Als we zo doorgaan,lopen hier binnen 20 jaar nog enkel negers en arabieren rond.Europa mag toch blank blijven, of is dat teveel gevraagd?
Wij zijn die mensen niks schuldig: als ze thuis problemen hebben, moeten ze doen zoals onze voorouders: die oplossen.Nu kunt ge zeggen, ja, ze doen zoals onze voorouders, ze komen hier koloniseren.Maar je kan toch moeilijk vragen dat wij dat goed vinden, en uit schuldgevoelens die niet op hun plaats zijn, die mensen maar laten doen, en ons land kaal- en leegvreten, zoals een plaag sprinkhanen....[/quote]
en waarom zijn Russen beter dan Afrikanen?
en ik denk dat bij die Serviërs er wel moslims zullen tussen zitten hoor.[/quote]Russen zijn blank.Binnen 1, hoogstens 2 generaties ziet ge geen verschil meer tussen een Vlaming wiens familie hier reeds 1000 jaar woont, en die Nieuwe Vlaming. Met een Afrikaan gaat dat anders: die ver-zwarten, denatureren onze samenleving, brengen daaraan blijvende verschillen, of harder verwoord, blijvend letsel toe.Niet wenselijk dus, of ge zou moetenwillen dat het blanke ras , zoals we dat tot nu toe kennen, uitsterft & verdwijnt.ik wens dit niet, en de Afrikanen moeten dus wegblijven , of terug weg gaan...
Wat de Serviërs betreft, als we er daar van binnenlaten, moet men eerst zeker zijn dat het géén moslims zijn, anders....Ciao, rechtsomkeer, goede reis en de (storm)wind vanachter

[/quote]
maar racistisch zijn we uiteraard niet :roll:[/quote]als gij uit wat ik daar net geschreven heb, één enkel voorbeeld van racisme kunt halen, zijt ge ne hele straffe!Staat er ergens dat ik mij, en de andere blanken, meerwaardig vind dan moslims en/of negers? Ik heb enkel uitgelegd dat ik me door deze mensen niet wil laten onder de voet lopen, en mijn kinderen hun erfgoed laten opvreten...Overlevings-instinkt noem ik dat, en zelfverdediging, NIET racisme...[/quote]
Russen (blanken) mogen meer dan Afrikanen (zwarten), dus ja, racisme. "denatureren" vind ik ook een vrij racistische uitspraak, toch wel.[/quote]denatureren is helemaal niet racistisch: het is in onze natuur een blanke huid te hebben, die is ons overgedragen door onze voorouders.Als er al eens een vertegenwoordiger van een ander ras zijn genen komt mengen met de onze, kan dat geen kwaad, integendeel. Op voorwaarde dat het zo een kleine hoeveelheid is, dat het de natuur van het geheel niet veranderd.Ik wil het aspect van het blanke ras niet zien verdonkeren, zien verzwarten.Omdat het blanke ras dan verdwijnt.Dus dat is geen racisme, maar genetische zelfverdediging.Het aanvaarden van de komst van Russen, en het weigeren van Afrikanen past in deze strategie.Ik zeg niet dat Afrikanen minder waard zijn als wij, maar ik wil niet dat iedereen hier ook Afrikaan word.Licht verschilletje dat fanatieke multikullers weigeren te zien.Liever schelden ze je uit voor "racist", "nazi" of meer moois...Dat is immers veel gemakkelijker als eens na te denken.