De lijkenkast

Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Re: De lijkenkast

Berichtdoor joker op vr 23 dec 2011, 19:23

Het is leuk om joppe denigrerend te zien doen over mensen die minder hebben dan hij.
Niets verwonderlijks aan. Als hij vindt dat een ambtenarenpensioen zo laag is dan moet hij er niet zo over zagen.
joker
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor joppe op vr 23 dec 2011, 19:34

joker schreef:Het is leuk om joppe denigrerend te zien doen over mensen die minder hebben dan hij.
Niets verwonderlijks aan. Als hij vindt dat een ambtenarenpensioen zo laag is dan moet hij er niet zo over zagen.

Goed geprobeerd van joker maar ik doe enkel denigrerend tegenover hem omdat hij dat zelf tegenover iedereen doet in elke discussie zonder uitzondering. Zelfs degenen die herhaaldelijk pogingen ondernemen om op een beleefde manier met hem in debat te gaan worden onmiddellijk door hem afgeblaft.
Uiteraard maakt het voor mij geen bal uit hoeveel mensen verdienen of op hun rekening hebben staan. Dat ze sympathiek en verstandig zijn is voor mij het enige wat telt en joker is geen van beide.
Joker is er ook enkel maar op uit om mij te provoceren zodat hij mij kan rapporteren bij de moderatie of bij het CGKR of bij de belastingen die hij vind dat ik te weinig betaal.
Ik ga daar nu eens niet intrappen en hem vanaf nu straal negeren, iets wat ik al veel eerder had moeten doen.
joppe
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor joker op vr 23 dec 2011, 21:28

Joppe verandert voortdurend zijn verhaal. Iemand die in wezen door zijn houding anderen laat opdraaien voor de belastingen die hij ontwijkt,moet hier geen sympathie gaan uitspreken voor degenen die beladting niet kunnen ontwijken en dus het gelag betalen.
Hij mag denken dat hij het systeem saboteert maar hij doet dat niet. Hij verrijkt zich op de rug van anderen die veel minder hebben dan hij.
joker
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor joppe op za 24 dec 2011, 12:53

joker schreef:Joppe verandert voortdurend zijn verhaal. Iemand die in wezen door zijn houding anderen laat opdraaien voor de belastingen die hij ontwijkt,moet hier geen sympathie gaan uitspreken voor degenen die beladting niet kunnen ontwijken en dus het gelag betalen.
Hij mag denken dat hij het systeem saboteert maar hij doet dat niet. Hij verrijkt zich op de rug van anderen die veel minder hebben dan hij.

Total onjuist zoals ik reeds herhaaldelijk heb uitgelegd
joppe
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor joker op za 24 dec 2011, 13:58

joppe overschat zichzelf ruimschoots.
joker
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor whoisy op za 24 dec 2011, 14:10

joker schreef:joppe overschat zichzelf ruimschoots.

Zijn er geen stenen meer waaronder jij kan kruipen voor de rest van het jaar, of ineens voor de komende 5 miljoen jaar ofzo? :roll:
whoisy
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor carta magna op za 24 dec 2011, 14:39

joker schreef:joppe overschat zichzelf ruimschoots.

Hoe was dat weer van de pot en de ketel?
Joke overschat zichzelf! Dat haalt met grote moeite zijn diploma bijzonder onderwijs, en speelt hier heel de tijd de wijsneus!
Wat hier vooral past is een gezonde dosis medelijden.
carta magna
PI Addict
PI Addict

Vorige

Keer terug naar Politiek en actualiteit