Moderators: Persberichten, Moderatorteam

Rudy Van Nespen schreef:Lachen is toch zoooo gezond!![]()
![]()
Peter vindt weer een nieuw 'schandaal'!

Maus schreef:Zal het nog eens heel vriendelijk en beleefd proberen:
Meneer De Ryck,
Zou u alstublieft zo vriendelijk willen zijn fora zoals Vlaanderen Actueel, Belgische Politiek, Politics.be en Politicsinfo met rust te laten.
U hebt immers een eigen website opgericht en ik raad u aan aldaar een geheel eigen forum op te zetten. Ik durf te wedden dat sommige mensen u met plezier hierbij zullen helpen (bv. uw partijleden) indien u niet genoeg computerbagage zou hebben.
Ook zou het zeer vriendelijk van u zijn mijn hotmailbox in het vervolg met rust te laten. Ik ken immers uw e-mailadres niet, u hoeft dat van mij dus ook niet te weten.
Hopelijk tot nooit meer, maar met zeer vriendelijke groet,
Maus

L.D. schreef:
Niet verwonderlijk dat u de wanpraktijken van uw Voorzitter wil steunen Mijnheer Van Nespen.
Uiteindelijk heeft u binnen het Liberaal Appel, in opdracht van Ward Beysen, zowel de kiezers als de leden gebruikt en misbruikt.
U heeft nooit bijgedragen tot de kiescampagne( u profiteerde enkel van de inzet van de actieve leden).
U werd lokale Voorzitter van het district Hoboken, omdat u tijdens de raad verklaarde, dat u bereid was om met het VB. samen te werken (idem dito- overige Voorzitters- lokale kernen)
Uiteindelijk komt er geen samenwerking tot stand met het Vlaams Blok, en wordt onze populist woordvoerder van F.N.??????

L.D. schreef:[quote="Maus"]Ik ben 19 jaar, meneer De Ryck!

L.D. schreef:Voor zij die integenstelling tot onze jonge vriendin''Tineke'' wel interesse hebben, en zich ook vragen stellen over de oprechte intenties van Hendrik Boonen (Fervent Nationaal)
Deze brief werd vanavond naar aanleiding van de uitzending van telefacts, over de gedupeerden van spaarselect verzonden naar V.T.M.
Geachte, bij deze wil ik kort mijn mening formuleren over deze uitzending.
De mensen die werden opgelicht door spaarselect worden geholpen door Mijnheer Hendrik Boonen( lijkt mij de Inge Vervotte van de Sabena wel).
Volgens bepaalde personen wil Mijnheer Boonen klanten ronselen wat ik persoonlijk niet geloof.
Hendrik Boonen is woonachtig binnen het district Deurne, waar ik overigens ook woonachtig ben.
Wij waren samen actief binnen het Liberaal Appel van Ward Beysen. Binnenkort neemt Hendrik Boonen in Antwerpen deel aan de verkiezingen met zijn eigen lijst( Fervent Natioaal-Front National).
Duidelijk dat dit een campagnestunt is, waar de gedupeerden worden voor gebruikt en misbruikt, evenals VTM werd gebruikt en misbruikt.
Hendrik Boonen kleurt je dag????
Beleefde groeten
M.De Ryck Peter
Voorzitter- Leefbaar Deurne

L.D. schreef:Voor zij die integenstelling tot onze jonge vriendin''Tineke'' wel interesse hebben, en zich ook vragen stellen over de oprechte intenties van Hendrik Boonen (Fervent Nationaal)
Deze brief werd vanavond naar aanleiding van de uitzending van telefacts, over de gedupeerden van spaarselect verzonden naar V.T.M.
Geachte, bij deze wil ik kort mijn mening formuleren over deze uitzending.
De mensen die werden opgelicht door spaarselect worden geholpen door Mijnheer Hendrik Boonen( lijkt mij de Inge Vervotte van de Sabena wel).
Volgens bepaalde personen wil Mijnheer Boonen klanten ronselen wat ik persoonlijk niet geloof.
Hendrik Boonen is woonachtig binnen het district Deurne, waar ik overigens ook woonachtig ben.
Wij waren samen actief binnen het Liberaal Appel van Ward Beysen. Binnenkort neemt Hendrik Boonen in Antwerpen deel aan de verkiezingen met zijn eigen lijst( Fervent Natioaal-Front National).
Duidelijk dat dit een campagnestunt is, waar de gedupeerden worden voor gebruikt en misbruikt, evenals VTM werd gebruikt en misbruikt.
Hendrik Boonen kleurt je dag????
Beleefde groeten
M.De Ryck Peter
Voorzitter- Leefbaar Deurne

Maus schreef:[quote="L.D."]Beperk u dan ook tot de inhoud van de brief Maus.

Rudy Van Nespen schreef:[quote="Maus"][quote="L.D."]Beperk u dan ook tot de inhoud van de brief Maus.

L.D schreef:WANNEER DE VOORZITTER VAN FERVENT NATIONAAL''HENDRIK BOONEN''GEDUPEERDE SPAARDERS, MISBRUIKT OM LEDEN TE RONSELEN VOOR ZIJN PARTIJ, DAN ZIJN DIT GEEN HOLLE VATEN MIJNHEER VAN NESPEN
](http://www.politicsinfo.be/images/smilies/eusa_wall.gif)

Keer terug naar Andere Partijen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten