Maus schreef:Gelieve de Caps-lock met rust te laten!
BENT U DE MODERATOR VAN DIENST KINDJE?
Moderators: Persberichten, Moderatorteam
L.D. schreef:HOEVEEL KEER HEBBEN ZE MIJ VOLLEDIG GEBANNEN?

Rudy Van Nespen schreef:[quote="L.D."]HOEVEEL KEER HEBBEN ZE MIJ VOLLEDIG GEBANNEN?

L.D. schreef:Maarten Malaise , en David V.D.B. zijn wijzer, en hebben mij onlangs laten weten, dat ik terug welkom ben op politics.be onder mijn eigen naam, op voorwaarde dat ik geen andere nicknamen meer aanmaak.

L.D. schreef:Maarten Malaise , en David V.D.B. zijn wijzer, en hebben mij onlangs laten weten, dat ik terug welkom ben op politics.be onder mijn eigen naam, op voorwaarde dat ik geen andere nicknamen meer aanmaak.

Rudy Van Nespen schreef:[quote="L.D."]Maarten Malaise , en David V.D.B. zijn wijzer, en hebben mij onlangs laten weten, dat ik terug welkom ben op politics.be onder mijn eigen naam, op voorwaarde dat ik geen andere nicknamen meer aanmaak.

L.D. schreef:Vergis u niet Mijnheer Van Nespen ( vooral de week met Ward Beysen).

Maus schreef:[quote="L.D."]Maarten Malaise , en David V.D.B. zijn wijzer, en hebben mij onlangs laten weten, dat ik terug welkom ben op politics.be onder mijn eigen naam, op voorwaarde dat ik geen andere nicknamen meer aanmaak.

Rudy Van Nespen schreef:[quote="L.D."]
Vergis u niet Mijnheer Van Nespen ( vooral de week met Ward Beysen).

L.D. schreef:[quote="Rudy Van Nespen"][quote="L.D."]

Maus schreef:[quote="L.D."][quote="Rudy Van Nespen"][quote="L.D."]

Keer terug naar Andere Partijen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten