Bonusschande

Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Re: Bonusschande

Berichtdoor transit op di 10 jan 2012, 01:35

Asterixxx schreef:Dat valt dik tegen!
Voor renovatieptemie verdoen ik te veel, en alle energieinvesteringen dateren van voor de subsidies.
Zelfs de premie voor de auto heb ik moeten missen omdat geen van de "groene" autos voldeet voor het transport van mijn dochter. Ik heb dan maar een grijze gekocht.
Bovendien. Van waar die plotse agressie?
Heb ik u gekwetst in een vorig leven?

oh Asterixxx, ik ben een pacifist, geen agressie van mijnentwege dus, de uitspraak komt dan misschien agressief over maar die heb ik niet verzonnen. Valt mij enkel op dat u in een vorige topic reeds vermeld had dat je met de nu bijkomende besparingen tot 2000 euro meer mag afdokken per jaar, zo hard zal het in het verleden dan ook niet tegengevallen hebben. Even goede vriendjes hoor asterixxx en ik zal aan mijn hypnotherapeut eens vragen of in een van mijn vorige levens onze paden elkaar gekruist zouden hebben maar denk dat dat teveel toeval zou zijn maar hé, wie weet :wink:
transit
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor Asterixxx op di 10 jan 2012, 08:55

Getuigd van veel inlevingsvermogen!
Bedankt!
Asterixxx
PI Senior
PI Senior

Berichtdoor toverzicht op di 10 jan 2012, 10:54

transit schreef:en als gij en joker nu het verschil leert tussen een functiepremie en een bonus moet je niet langer meer naast de kwestie lullen. Kleine tip met behaalde resultaten heeft het niks te maken :lol:

Dat was natuurlijk de truc die Dexia probeerde toe te passen: een andere naam geven aan het extraatje. Het maakt het eigenlijk alleen maar erger. De doelstellingen zijn niet gehaald om een bonus toe te kennen, dus geeft men extra loon op een andere manier. Het is dus een regelrechte schande.
toverzicht
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor transit op di 10 jan 2012, 11:32

toverzicht schreef:
Dat was natuurlijk de truc die Dexia probeerde toe te passen: een andere naam geven aan het extraatje. Het maakt het eigenlijk alleen maar erger. De doelstellingen zijn niet gehaald om een bonus toe te kennen, dus geeft men extra loon op een andere manier. Het is dus een regelrechte schande.

jij zou sprookjes moeten gaan schrijven :lol:
transit
PI Junior
PI Junior

Berichtdoor transit op di 10 jan 2012, 11:32

Asterixxx schreef:Getuigd van veel inlevingsvermogen!
Bedankt!

graag gedaan :)
transit
PI Junior
PI Junior

Vorige

Keer terug naar Politiek en actualiteit