dit moet je lezen!
http://rechtsactueel.wordpress.com/2011 ... rscensuur/
Moderator: Moderatorteam

Reconquistador schreef:Als censuur het verdraaien of verzwijgen van feiten is, dan lijkt er mij maar één ding even erg: het verdraaien en verzinnen van feiten.
Als ik moet kiezen tussen enerzijds geruchten, hoaxen, fluisterende vogeltjes die op de schouder van Phersu neerstrijken, hersenschimmen, stemmetjes en andere ongecontroleerde en oncontroleerbare bronnen en anderzijds de officiële pers en wetenschap, hoe onvolkomen en feilbaar ook, dan kies ik voor het tweede. Maar het staat iedereen vrij de wondere wereld der fantasmen in te duiken en erin op te gaan alsof men wakend droomt.
Al wil ik zelf ook eens een gerucht lanceren, eentje maar, voor de gein, waarvan ik openlijk beken dat het weinig méér is dan een gerucht. U moet het dus niet zomaar als een feit aannemen, ook niet als dat in uw kraam past: de auteur van die mail is ene Dorus, ook bekend als Phersu.
Waar of niet waar? U mag nu drukken.

Phersu schreef:1.Dorus heeft nooit ontkent voorlopig onder de naam Phersu verder te gaan.
2.Het is geen mail maar een bericht in een rechts-nationalistische site.
3.Als het allemaal leugens zijn, waarom ontkent de NMBS dat dan niet?
Enfin onze Spaanse furie draaft weer door en bij gebrek aan argumenten schiet ze op de pianist. Maar ze doet het zo amateuristisch dat je er alleen maar kunt om lachen.

Keer terug naar Politiek en actualiteit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten